ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Parallels Desktop 18
تکنولوژی

آپدیت Parallels Desktop 18 منتشر شد؛ نصب ویندوز 11 روی مک فقط با یک کلیک

شبیه‌ساز Parallels Desktop 18 در این نسخه پشتیبانی بهتری از تراشه‌های اپل سیلیکون دارد و نصب سیستم عامل‌های مجازی را آسان‌تر کرده است.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

جدیدترین نسخه نرم‌افزار Parallels Desktop برای مک اواس منتشر شده و به کاربران اجازه می‌دهد ویندوز یا هر سیستم عامل دیگری را در داخل مک‌ها اجرا کنند. نسخه 18 این برنامه چندین ویژگی جدید از جمله قابلیت نصب ویندوز 11 با یک کلیک و پشتیبانی از کنترلرهای پلی استیشن و ایکس باکس را به همراه دارد.

نرم‌افزار Parallels Desktop 18 به کاربران اجازه می‌دهد فقط با یک کلیک ویندوز 11 را دانلود، نصب و پیکربندی کنند. این نسخه همچنین قابلیت نصب مجموعه‌ای از توزیع‌های رایگان لینوکسی را فراهم می‌کند تا همه سلیقه‌ها را پوشش داده باشد.

Parallels Desktop 18 چه ویژگی‌های جدیدی دارد؟

کاربران مک اواس حالا با این برنامه می‌توانند کنترلرهای ایکس باکس و پلی استیشن را با کامپیوتر خود جفت کنند تا تعامل بهتری با بازی‌ها صورت بگیرد. بهبودهایی که از نظر عملکردی اعمال شده هم می‌توانند به افزایش نرخ فریم و اجرای روان‌تر رابط کاربری ویندوز کمک کنند.

Parallels Desktop 18

نسخه جدید Parallels بهینه‌سازی‌هایی برای دستگاه‌های مجهز به تراشه‌های اپل سیلیکون، به‌ویژه M1 اولترا دارد و در مقایسه با نسخه قبلی خود می‌تواند تا 96 درصد سرعت ویندوز 11 را روی این دستگاه‌ها افزایش دهد. این آپدیت همچنین با پشتیبانی بهتر از استاندارد USB 3.0 امکان دسترسی به تجهیزات استریم از جمله Elgato HD60, Startech USB 3.0 Video Capture و غیره را فراهم می‌کند.

Parallels 18 حالا بهتر از قبل اپلیکیشن‌های x86 را روی ویندوز 11 اجرا می‌کند. این بهینه‌سازی‌ها به‌خصوص خود را در زمان خواندن و نوشتن اطلاعات بر روی دیسک مک نشان می‌دهند. جدیدترین نسخه این شبیه‌ساز همچنین پشتیبانی از نمایشگرهای پروموشن، بهینه‌سازی‌هایی در بخش شبکه و بهبودهایی برای مک اواس ونتورا را در بر گرفته است.

البته برخی از این ویژگی‌ها فقط برای نسخه Parallels Desktop 18 Pro یا Business Edition در دسترس‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نرم‌افزار و قابلیت‌های آن می‌توانید به وب‌سایت رسمی سازنده مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۳ آبان ۱۴۰۱

    من نصبش کردم خیلی خفن طوره. میتونید از اینجا نسخه کرک شده پارالل ۱۸ رو نصب کنید
    https://haxmac.cc/

مطالب پیشنهادی