ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدفون مومنتوم 4 سنهایزر
تکنولوژی

هدفون‌ «مومنتوم 4» سنهایزر با عمر باتری 60 ساعته معرفی شد

این هدفون با قیمت 350 دلار، کیفیت بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

سنهایزر پس از حدود 3 سال، از تازه‌ترین مدل از سری هدفون‌های مومنتوم (Momentum) را با نام «مومنتوم 4» رونمایی کرده که از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جالب توجهی بهره‌ می‌برد.

هدفون بی‌سیم مومنتوم 4 با برچسب قیمت 349.95 دلاری خود (50 دلار ارزان‌تر از مدل قبل) به لحاظ ظاهری تفاوت‌های بسیاری با مدل‌های پیشین دارد چرا که ظاهرا این برند زبان طراحی شناخته شده خود را کنار گذاشته و طراحی راحت‌تر و سبک‌تری را مورد استفاده قرار داده است.

به ادعای سنهایزر، هدفون مومنتوم 4 «راحتی بی‌نظیری» را در حین استفاده به همراه خواهد داشت و همچنین در این محصول جدید نسبت به مدل مومنتوم 3 شاهد فناوری حذف نویز بهتری خواهیم بود.

هدفون مومنتوم 4 سنهایزر

مشخصات هدفون مومنتوم 4 سنهایزر

گفتنی است که جدا از تغییر زبان طراحی، شاید بزرگ‌ترین نقطه قوت محصول تازه سنهایزر عمر باتری فوق‌العاده آن باشد. این هدفون قادر است با هر بار شارژ تا 60 ساعت به فعالیت خود ادامه دهد که فاصله چشمگیری با عمر باتری 20 الی 30 ساعته محصولات رقبایی مانند سونی، بوز و اپل دارد.

مومنتوم 4 در زمینه کیفیت صدا مانند هدفون‌های نسل‌های پیشین عملکردی عالی دارد و همچنان از درایورهای 42 میلی‌متری بهره می‌برد که به طور خاص جهت «پویایی هرچه بیشتر و وضوح موسیقیایی» تنظیم شده‌اند.

البته استفاده از فناوری خوب مدل‌های پیشین بدین معنا نیست که هیچ ارتقایی در این محصول صورت نگرفته. در حقیقت مومنتوم 4 از عملکرد بسیار بهتری در تماس‌های صوتی برخوردار خواهد بود. همچنین سنهایزر با کنار گذاشتن کلید‌های فیزیکی در این مدل، برای کنترل از روش اشاره و ضربه‌های ظریف استفاده کرده است.

هدفون مومنتوم 4 سنهایزر

مورد دیگر در خصوص مومنتوم 4 این است که محصول تازه سنهایزر برخلاف مدل‌های قبلی قابلیت تا شدن ندارد، اما در عوض به همراه یک محفظه محافظتی عرضه می‌شود.

این محصول همین‌طور از کدک‌های بلوتوث AAC ،SBC ،aptX و aptX Adaptive به همراه اتصال کابل صوتی USB-C پشتیبانی می‌کند. گوشی‌های این مدل نیز قابل تعویض هستند و این پدهای قابل تعویض اکنون به جای چرم طبیعی از چرم مصنوعی ساخته می‌شوند.

در پایان لازم به ذکر است که هدفون مومنتوم 4 هم اکنون برای پیش‌خرید موجود است و از تاریخ 23 آگوست (یکم شهریور) با قیمت 350 دلار در فروشگاه‌ها موجود خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی