ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی تایید کرد: رونمایی از گوشی تاشو میکس فولد 2 در تاریخ 20 مرداد

در رویداد 20 مرداد از گوشی شیائومی میکس فولد 2 به همراه تبلت پد 5 پرو 12.4 و ایرباد بادز 4 پرو رونمایی خواهد شد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

به فاصله کوتاهی پس از انتشار شایعه‌ای مبنی بر رونمایی از نسل بعدی گوشی تاشو شیائومی در تاریخ 20 مرداد، این کمپانی با انتشار چندین پوستر رسما رونمایی از گوشی تاشو میکس فولد 2 به همراه چندین محصول دیگر در این تاریخ را تایید کرد.

به نظر می‌رسد مرداد، ماه گوشی‌های تاشو خواهد بود و شرکت‌ها می‌خواهند جدیدترین دستاوردهایشان در این زمینه را به نمایش بگذارند. فردا سامسونگ به عنوان بزرگترین بازیگر این بازار، از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی خواهد کرد. یک روز بعد از آن هم نوبت به موتورولا می‌رسد تا از ریزر 2022 رونمایی کند. اما حالا مشخص شده که شیائومی هم در این روز می‌خواهد به جمع دو شرکت دیگر بپیوندد.

معرفی شیائومی میکس فولد 2 در 20 مرداد

شیائومی با انتشار پوستری در شبکه اجتماعی چینی ویبو، لولای فلزی گوشی تاشو بعدی‌اش را به نمایش گذاشته و خبر از معرفی‌اش در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) داده است. در این پوستر لوگوی لایکا هم به چشم می‌خورد تا شاهد دومین نتیجه همکاری این شرکت‌ها پس از گوشی شیائومی 12S اولترا باشیم.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند نمایشگر بیرونی 6.5 اینچی امولد E5 ساخت سامسونگ با نسبت تصویر 21:9 و رفرش ریت 120 هرتز داشته باشد. درون این موبایل تاشو هم احتمالا شاهد استفاده از نمایشگر امولد 8 اینچی با فناوری LTPO و رفرش ریت 120 هرتز باشیم.

از دیگر مشخصات احتمالی شیائومی میکس فولد 2 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، حداکثر 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی با لرزشگیر اپتیکال و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی اشاره کرد.

شیائومی همچنین در مراسم پنجشنبه از تبلت جدید پد 5 پرو 12.4 با نمایشگر 12.4 اینچی LCD و تراشه اسنپدراگون 870 به همراه ایرباد بی‌سیم بادز 4 پرو رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی