ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پروژکتور جدید شیائومی
تکنولوژی

پروژکتور شیائومی می 2S با امکان نمایش تصویر 120 اینچی معرفی شد

این پروژکتور 518 دلاری از حالت گیمینگ بهره می‌برد و از صدای دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

شیائومی از پروژکتور جدید خود به نام Mi Projector 2S رونمایی کرد؛ محصولی که دارای روشنایی 850 ANSI لومن و وضوح تصویر 1080 پیکسل است.

پروژکتور می 2S شیائومی در بخش سخت‌افزار مجهز به تراشه پرچمدار 1.9 گیگاهرتزی Amlogic T982 است و دو بلندگوی داخلی 10 واتی آن نیز به گونه‌ای تنظیم شده‌اند تا حتی از آهسته‌ترین خروجی صوتی برابر با 28 دسی‌بل نیز پشتیبانی داشته باشند. این بلندگوها از فناوری‌های صدای دالبی و DTS-HD نیز پشتیبانی می‌کنند.

همچنین هوش مصنوعی ارتقای کیفیت تصویر در این دستگاه قادر به ارائه رنگ‌هایی طبیعی است و پشتیبانی از فناوری MEMC در این پروژکتور موجب می‌شود تا حرکات تصاویر به نرمی نمایش داده شوند.

پروژکتور جدید شیائومی

مشخصات تکمیلی پروژکتور می 2S شیائومی

پروژکتور جدید شیائومی این امکان را فراهم می‌کند که کاربر، لپ‌تاپ یا گوشی هوشمند خود را از طریق اتصال وای‌فای 2.4 گیگاهرتزی و 5 گیگاهرتزی به همراه بلوتوث 5.0 به پروژکتور متصل و از آن استفاده کند.

علاوه بر این موارد، کاربران می‌توانند با استفاده از درگاه HDMI 2.1 یک کنسول بازی را هم به این محصول متصل کنند، همچنین حالت بازی پروژکتور می 2S میزان تاخیر برابر با 40 میلی‌ثانیه را فراهم می‌کند. سایر اتصالات این محصول را یک درگاه USB 2.0 و جک 3.5 میلی‌متری شامل می‌‌شود.

پروژکتور جدید شیائومی

بد نیست به این مورد نیز اشاره شود که ویژگی اصلاح‌کننده هوشمند تصویر در این پروژکتور، تصویر افکنده شده 120 اینچی را به صورت خودکار صاف و تنظیم می‌کند و فوکوس خودکار آن نیز کمک می‌کند تا خروجی نهایی از کیفیت و وضوح مناسب برخوردار باشد.

در پایان گفتنی است که این دستگاه با اپلیکیشن شیائومی می‌جیا سازگاری دارد و از طریق فرامین صوتی Xiao AI نیز قابل کنترل است. این محصول ابعادی برابر با 220 در 200 در 128 میلی‌متر دارد و تنها در رنگ سفید عرضه خواهد شد. این محصول از تاریخ 24 آگوست (دوم شهریور) با قیمت 518 دلار در بازار چین قابل تهیه است.  

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی