ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هات بیت
تکنولوژی

خدمات صرافی رمزارز Hotbit به حالت تعلیق درآمد

طبق بیانیه رسمی این صرافی، یکی از کارمندان سابق آن در پروژه غیرقانونی شرکت داشته و همین امر باعث مسدود شدن خدمات آن‌ها شده است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

صرافی کریپتو هات‌بیت (Hotbit) معاملات، سرمایه‌گذاری و برداشت رمزارز از پلتفرم خود را به حالت تعلیق درآورده است، زیرا گفته می‌شود یکی از کارمندان سابق آن در پرونده‌هایی غیرقانونی حضور داشته و فعالیت آن تا زمان انجام تحقیقات موردنیاز، توسط مقامات مجری قانون مسدود شده است.

هات‌بیت در بیانیه خود توضیح می‌دهد:

«یکی از کارمندان سابق هات بیت که در آوریل امسال اینجا را ترک کرده، بدون اطلاع ما، در پروژه‌ای که مربوط به سال 2021 می‌شود شرکت داشته و اکنون مقامات مجری قانون فکر می‌کنند او قوانین کیفری را نقض کرده است. در نتیجه، تعدادی از مدیران ارشد Hotbit از اواخر ماه جولای توسط مجریان قانون احضار شده‌اند تا به تحقیقات کمک کنند. علاوه بر این، مجری قانون برخی از وجوه هات بیت را مسدود کرده که این امر مانع از انجام خدمات ما شده است.»

وجوه مسدود شده هات بیت

هات بیت

این شرکت در ادامه بیانیه خود همچنین ادعا می‌کند که سایر کارکنان آن در این پروژه حضور نداشته‌اند و هیچ اطلاعی از فعالیت‌های غیرقانونی ادعا شده ندارند. هات بیت در مورد دارایی‌های مسدود شده می‌گوید:

«دارایی‌های تمام کاربران در هات بیت ایمن است. به محض اینکه دارایی‌ها از مسدود شدن خارج شوند، خدمات عادی از سر گرفته خواهند شد. با این حال، ما همچنان به‌طور فعال با مقامات مجری قانون در این زمینه همکاری می‌کنیم و به‌طور مستمر از طریق وکلای خود با آن‌ها در ارتباط هستیم تا برای آزادی وجوه درخواست کنیم.»

طبق اطلاعاتی که در وب‌سایت هات‌بیت وجود دارد، دفتر مرکزی این شرکت در هنگ کنگ واقع شده و دفتر دیگری در استونی دارند. همچنین اکثر کارکنان این شرکت از چین، تایوان و ایالات متحده هستند. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، حجم معاملات هات‌بیت در طول 24 ساعت، به اندازه 350 میلیون دلار اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی