ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو با 100 حالت ورزشی معرفی شد

شیائومی از جدیدترین ساعت هوشمندش در کنار نسل دوم گوشی تاشو خود یعنی میکس فولد 2 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند جدید که شیائومی S1 پرو نام دارد، از نمایشگر امولد بهره می‌برد و می‌تواند ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۴

شیائومی از جدیدترین ساعت هوشمندش در کنار نسل دوم گوشی تاشو خود یعنی میکس فولد 2 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند جدید که شیائومی S1 پرو نام دارد، از نمایشگر امولد بهره می‌برد و می‌تواند به صورت 24 ساعته ضربان قلب کاربر را ردیابی کند.

ساعت هوشمند شیائومی به نمایشگر 1.47 اینچی مجهز شده و طراحی دایره‌‌ای 46 میلی‌متری دارد. در ادامه نگاهی به مشخصات فنی این محصول داریم.

مشخصات فنی شیائومی واچ S1 پرو

شیائومی واچ S1 پرو

شیائومی برای این محصولش از سنسور سنجش ضربان قلب 24 ساعته و سنسور سنجش اکسیژن خون استفاده کرده و به کمک آن‌ها می‌تواند الگوهای خواب و همچنین سطح استرس را ردیابی کند. این گجت پوشیدنی همچنین از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی واچ S1 پرو از یک تراشه 12 نانومتری بهره می‌برد که طبق ادعای سازنده‌اش، شارژدهی بالایی نزدیک به 15 روز را برای آن به ارمغان می‌آورد. این ساعت هوشمند شیائومی همچنین به رابط کاربری MIUI مجهز شده و از اپ‌های شخص ثالث هم پشتیبانی می‌کند.

این محصول شیائومی به تراشه NFC مجهز شده تا امکان پرداخت را برای کاربران فراهم کند. همچنین با فناوری شارژ مغناطیسی هم روبه‌رو هستیم.

شیائومی این ساعت هوشمندش را با قیمت 222 دلار و در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و آبی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و خریداران از همین امروز می‌توانند آن را از چین تهیه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی