ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ترخیص اینترنتی خودروهای توقیفی توسط سامانه «پلیس من»

اگر بنا به دلایل مختلفی مانند شکایت خودرو یا پارک خودرو در محل ممنوع اجازه فروش، انتقال یا استفاده از خودرو را ندارید؛ به اصطلاح می‌گویند خودروی شما توقیف شده است. توقیف خودرو به دو ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

اگر بنا به دلایل مختلفی مانند شکایت خودرو یا پارک خودرو در محل ممنوع اجازه فروش، انتقال یا استفاده از خودرو را ندارید؛ به اصطلاح می‌گویند خودروی شما توقیف شده است. توقیف خودرو به دو شکل قانونی و فیزیکی تقسیم می‌شود. در همین رابطه به تازگی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ویژه شرق استان تهران از اضافه شدن امکان ترخیض اینترنتی خودروهای توقیفی از طریق سامانه «پلیس من» خبر داده است.

سرهنگ علی سلیمانی، درباره نحوه ترخیص اینترنتی وسایل نقلیه توقیفی، اعلام کرد: «به منظور تسریع در ارائه خدمات، ارتقای رضایتمندی مردم و توسعه سرمایه‌های اجتماعی و همچنین اصلاح و ساماندهی فرآیند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با حذف تشریفات زائد و کاهش هزینه‌ها ترخیص وسایل نقلیه به صورت کاملاً غیرحضوری و اینترنتی به عنوان یکی از برنامه‌ های هوشمند سازی پلیس راهور فراجا قرار گرفته است.»
وی در ادامه گفت: «در این خصوص با بررسی‌های کارشناسانه و فنی، نرم‌افزار و سامانه هوشمند ترخیص اینترنتی وسایل نقلیه در راستای تکریم مردم، حفظ حقوق شهروندی و صیانت اموال مردم طراحی شد و مالکان وسایل نقلیه‌ای که وسیله آنها به علت تخلفات رانندگی توقیف شده و فاقد دستور قضائی باشند می‌توانند نسبت به ثبت درخواست اینترنتی و پیگیری مراحل ترخیص خودرو از پارکینگ اقدام کنند.»

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران افزود : «هموطنان عزیز می‌توانند با نصب نرم‌افزار پلیس من بر روی دستگاه تلفن همراه خود از خدمات اینترنتی پلیس راهور به ویژه در حوزه ترخیص اینترنتی بهره‌مند شوند. مالکان وسایل نقلیه‌ای که وسیله آنها به علت تخلفات رانندگی توقیف شده و فاقد دستور قضائی باشند، می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن پلیس من یا سایت راهور ۱۲۰ به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت درخواست اینترنتی ترخیص وسیله خود در تمام ساعات شبانه‌روز اقدام کنند و با انجام مراحل ترخیص به صورت گام به گام از طریق این برنامه ها خودرو و موتور سیکلت خود را از پارکینگ های نیروی انتظامی ترخیص نمایند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی