ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه تولید انبوه اپل برای آیفون 14
تکنولوژی

اپل از تامین‌‌کنندگان خود می‌خواهد 90 میلیون واحد آیفون 14 تولید کنند

ظاهرا اپل توجهی به رکود بازار ندارد و همچنان می‌خواهد تعداد بالایی آیفون روانه بازار کند.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

گزارشی تازه حاکی از آن است که اپل با وجود رکود بازار، افتی را برای فروش آیفون در سال 2022 پیش‌بینی نکرده و از قرار معلوم انتظار چنان تقاضای خوبی را در بازار دارد که از تامین‌کنندگان خود خواسته تا 90 میلیون واحد از مدل‌های سری آیفون 14 را تولید کنند؛ امری که طی همین زمان از سال برای آیفون 13 نیز تکرار شده بود.

گفتنی است که اپل انتظار دارد طی سال 2022 در مجموع حدود 220 میلیون آیفون تولید کند، برنامه‌ای که با میزان تولید این شرکت در سال اخیر همخوانی دارد.

با استناد به گفته‌های یک منبع آگاه در گزارش بلومبرگ، اپل از این پتانسیل برخوردار است که در وضعیت رکود بازار، ورق را برگرداند زیرا مشتریان این برند همچنان در پی خرید محصولات پریمیوم هستند.

برنامه تولید انبوه اپل برای آیفون 14

برنامه اپل برای تولید آیفون 14

اپل تا قبل سال 2021 از هر سری آیفون‌های تازه خود حدود 75 میلیون دستگاه تولید می‌کرد، این آمار طی سال 2021 با پیش‌بینی این شرکت مبنی بر تقاضای بالا برای خرید آیفون 13 به میزان 90 میلیون دستگاه رسید و حالا ظاهرا اپل قصد دارد رویه مذکور را ادامه دهد.

این در حالی است که با توجه به گمانه‌زنی‌ها و شایعات فراوان، احتمال می‌رود مدل‌های پایه آیفون 14 در قیاس با مدل‌های رده بالای آیفون 14 پرو تغییرات بسیار کمتری را پشت سر گذاشته باشند چرا که آنها ظاهرا فاقد طراحی ناچ جدید، دوربین 48 مگاپیکسلی، تراشه سریع‌تر A16 و نمایشگر همیشه روشن هستند.

طبق شایعات، اپل قیمت نسل بعدی آیفون‌ها را افزایش می‌دهد، اما ظاهرا نسخه پایه آن‌ها همچنان 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی