ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت شیائومی 12T و 12T پرو
تکنولوژی

قیمت شیائومی 12T و 12T پرو افشا شد

شیائومی 12T پرو به احتمال قوی نسخه تغییر نام یافته ردمی K50 اولترا برای بازارهای جهانی خواهد بود.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

چند روز پیش ردمی K50 اولترا در بازار چین رونمایی شد و اکنون خبرها‌ حاکی از آن هستند این مدل در ماه اکتبر و تحت عنوان شیائومی 12T پرو روانه بازارهای جهانی خواهد شد. از سوی دیگر گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر وجود یک مدل پایه 12T نیز مطرح شده و اکنون یکی از منابع دنیای فناوری قیمت غیر رسمی هر دو مدل را منتشر کرده است.

با استناد به این منبع، ظاهرا شیائومی 12T در گزینه‌‌ای با 8 گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی، 649 یورو (666 دلار) قیمت خواهد داشت.

مدل پرو این سری نیز از قرار معلوم دارای همان مشخصات و رنگ‌ها است اما با برچسب قیمت 849 یورویی (871 دلار) روانه بازار خواهد شد. در ضمن همانطور که پیش‌تر نیز مورد اشاره قرار گرفت، طراحی و مشخصات کلی مدل پرو احتمالا شباهت بسیار زیادی با ردمی K50 اولترا (تصویر پایین) خواهد داشت.

قیمت شیائومی 12T و 12T پرو

مشخصات احتمالی شیائومی 12T و 12T پرو

با وجود تمامی گمانه‌زنی‌های موجود در خصوص مشخصات احتمالی دو گوشی جدید شیائومی، بد نیست ببینیم این غول فناوری چینی برای آنها چه در آستین دارد.

گفتنی است که انتظار می‌رود مدل 12T پرو دارای نمایشگر 6.67 اینچی اولد با وضوح تصویر +FHD و نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی باشد که از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز برخوردار خواهد بود.

همچنین تراشه این گوشی احتمالا اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود که توسط رم LPDDR5 و فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراهی می‌شود.

باتری این مدل نیز 5000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. در زمینه دوربین نیز احتمال می‌رود که 12T پرو از یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، دوربین کانونی 200 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و در نهایت یک دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی برخوردار باشد.

در سوی دیگر انتظار می‌رود مدل پایه و غیر پرو 12T نیز از همین مشخصات بهره‌مند باشد، با این تفاوت که به جای جدیدترین تراشه کوالکام از تراشه دیمنستی 8100 استفاده کند و شارژ سریع آن نیز 67 واتی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی