ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

رایتل ۷ گیگابایت اینترنت به ساکنین کرمانشاه هدیه می‌دهد

هموطنان کرمانشاهی‌‌ فرصت دارند با ثبت‌نام و خرید هر یک از سیم‌کارت‌های رایتل تا پایان مردادماه، از ۷ گیگابایت اینترنت هدیه بهره‌مند شوند.

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۷

طرح ویژه رایتل برای استان کرمانشاه رونمایی شد. در این طرح قرار است که برای کاربران ساکن کرمانشاه هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته شود و ساکنین این استان می‌توانند از ۷ گیگابایت اینترنت هدیه استفاده کنند.

روابط عمومی رایتل گزارش می‌دهد که در راستای توسعه شبکه، بهبود کیفیت و افزایش سرعت اینترنت رایتل در کرمانشاه، این اپراتور طرح ویژه خود را ارائه کرده است.

در این طرح، هموطنان کرمانشاهی‌‌ فرصت دارند با ثبت‌نام و خرید هر یک از سیم‌کارت‌های رایتل تا پایان مردادماه، از ۷ گیگابایت اینترنت بیشتر علاوه بر سایر هدایای همراه سیم‌کارت بهره‌مند شوند. خرید سیم‌کارت از طریق وب‌سایت رایتل یا نمایندگان این اپراتور در سراسر استان کرمانشاه امکان‌پذیر خواهد بود.

رایتل در متن خبر خود تاکید کرده که ارائه‌دهنده به‌صرفه‌ترین تعرفه اینترنت و مکالمه در کشور است. پاییز سال گذشته بود که اولین مرکز فروش محصولات و خدمات این اپراتور برای ارایه سرویس‌‌های حضوری و بی‌واسطه به مشترکین کرمانشاه رایتل راه‌اندازی شد و حالا جوایز ویژه‌ای برای مشترکین ساکن این استان در نظر گرفته شده است.

این اپراتور سعی دارد تا در تمام کشور مراکز فروش و ارائه خدمات را راه اندازی کند تا مشترکین رایتل در سراسر کشور به آسانی بتوانند به مراکز فروش این اپراتور دسترسی پیدا کنند . این اپراتور همانند سایر اپراتور ها برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن رایتل من را نیز ارائه داده است تا از طریق این اپلیکیشن بتوانند به کلیه خدمات این اپراتور دسترسی پیدا کنند .

برای ثبت‌نام و دریافت آنلاین سیم‌کارت رایتل روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی