ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشخصات تازه و تایید نشده از سری هواوی میت 50
تکنولوژی

هواوی احتمالا در میت 50 به استفاده از اسنپدراگون 888 4G ادامه می‌دهد

هواوی احتمالا به استفاده از تراشه اسنپدراگون 888 4G در میت 50 ادامه خواهد داد.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

اگر اخبار مطرح شده به واسطه منابع دنیای فناوری صحت داشته باشند، سری میت 50 هواوی در ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد. حالا گزارشی جدید مدعی شده که هواوی برای نسخه پایه همچنان از تراشه اسنپدراگون 888 4G استفاده خواهد کرد.

گفتنی است این اطلاعات توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو با نام «TechyPreacher» منتشر شده‌ و در ادامه بیان می‌کند که ظاهرا تراشه معرفی نشده کرین 9000S احتمالا تنها برای استفاده در نسخه پرو از سری میت 50 کنار گذاشته شده است.

به ادعای این منبع، در سری میت 50 شاهد یک نمایشگر 6.38 اینچی اولد ساخت BOE با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ‌ تازه‌سازی 120 هرتزی خواهیم بود. هر چند لازم به ذکر است که TechyPreacher در کنار نمایشگر 6.38 اینچی به یک نمایشگر 6.28 اینچی نیز اشاره کرده است.

مشخصات تازه و تایید نشده از سری هواوی میت 50

مشخصات احتمالی سری میت 50 هواوی

همانطور که می‌دانید سری میت 50 هواوی بهترین محصولی است که این برند توانایی ارائه آن را دارد و از قرار معلوم مدل پایه آن دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی خواهد بود.

همچنین گفته شده که سیستم عامل آن نیز Harmony OS 3 خواهد بود.

از سوی دیگر سایر شایعات گویای آن هستند که هواوی ظاهرا قصد دارد با راه‌اندازی برند X Mage جای خالی لایکا در زمینه ارتقای فوت و فن قابلیت‌های تصویر‌برداری را پر کند.

با وجود تمام گمانه‌زنی‌ها و اخبار تایید نشده باید گفت که هواوی همچنان در خصوص تاریخ معرفی و عرضه سری میت 50 سکوت اختیار کرده. با این حال انتظار داریم به‌زودی با این سری محصولات هواوی روبه‌رو شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی