ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد
تکنولوژی

آیپد جدید احتمالا با نمایشگر بزرگ‌تر و آیپد پرو با تراشه M2 پاییز به بازار می‌آیند

یک منبع آگاه مدعی شده که نسل دهم آیپد رده پایین با نمایشگر بزرگ‌تر و آیپد پرو با تراشه M2 در ماه اکتبر معرفی می‌شود.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۹

اپل پاییز امسال احتمالا از یک آیپد رده پایین با نمایشگر بزرگ‌تر رونمایی می‌کند و در عین حال یک آیپد پرو جدید عرضه خواهد کرد که به جای تراشه M1 از تراشه M2 استفاده خواهد کرد.

یک منبع آگاه در وب‌سایت Naver مدعی شده که اپل رویدادی در ماه اکتبر برگزار می‌کند تا از نسخه‌های جدید آیپد پرده بردارد. البته این گزارش می‌گوید ممکن است این رویداد لزوماً در ماه اکتبر برگزار نشود، اما به هر حال این مراسم پس از رونمایی از سری آیفون 14 برپا خواهد شد.

بر اساس اطلاعات موجود، نسل دهم آیپد قرار است طراحی باریک‌تری با شکل مربعی‌تر و لبه‌های تخت داشته باشد تا این دستگاه را هم مشابه سایر مدل‌های آیپد کند. این دستگاه همچنین قرار است نمایشگری بزرگ‌تر از آیپد 10.2 اینچی داشته باشد، اما فعلا مشخص نیست که اندازه این صفحه چقدر بیشتر می‌شود.

نسل بعدی آیپد معمولی احتمالا از تراشه A14 بایونیک، 5G و دوربین اصلی استفاده خواهد کرد که ماژول آن بیرون‌زدگی خواهد داشت. به‌علاوه، باید منتظر حذف جک 3.5 میلی‌متری هم هدفون باشیم.

منتظر آیپد پرو جدید باشیم؟

کوپرتینویی‌ها افزون بر آپدیت آیپد پایین رده، احتمالا از نسل بعدی آیپد پرو هم رونمایی می‌کنند. با این حال، اطلاعات خاصی از این دستگاه در دست نداریم و فقط می‌دانیم که قرار است به جای تراشه M1 از تراشه M2 در آن استفاده شود.

این منبع آگاه قبلا درباره آیپد ایر و آیفون 14 پرو هم صحبت کرده بود. او همچنین از آیپد مینی پرو اسم برده بود که البته هیچ وقت وارد بازار نشد.

گزارش امروز اطلاعات جدید زیادی درباره محصولات اپل ارائه نمی‌کند. تنها ادعای جدید مربوط به تغییر اندازه نمایشگر است که البته با توجه به جایگاه این آیپد در کنار بقیه آیپدها به سختی می‌توان آن را باور کرد. به‌علاوه، تغییر اندازه نمایشگر اتفاق نسبتا مهمی محسوب می‌شود و احتمالا تاکنون باید در سایر گزارش‌ها دیده می‌شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی