ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتشار عکس دوربین 200 مگاپیکسلی شیائومی 12T پرو
تکنولوژی

تصویر زنده شیائومی 12T پرو استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی را تایید می‌کند

احتمال می‌رود که این دوربین 200 مگاپیکسلی همان ISOCELL HP1 ساخت سامسونگ باشد.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

شیائومی 12T پرو احتمالا در آینده نزدیک معرفی می‌شود، با این حال پیش از رونمایی شاهد انتشار تصویر زنده‌ای از پنل پشتی آن هستیم که به استفاده از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی اشاره دارد.

این تصویر که توسط وب‌سایت فرانسوی Phonandroid منتشر شده، نمای واضحی از دوربین این گوشی را در اختیار ما قرار می‌دهد و همانطور که در عکس مشخص است، ماژول دوربین هم مشابه مدل شیائومی 12 پرو است و هم شباهت بسیار زیادی با دوربین ردمی K50 اولترا یا اکستریم دارد.

با این حال عبارت واضح «200MP» حک شده روی ماژول، شایعات پیشین را تایید می‌کند و نشان می‌دهد که شیائومی حقیقتا به سراغ استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی رفته تا یک لرزه اساسی به بازار گوشی‌های اندرویدی و رقبای خود وارد کند.

انتشار عکس دوربین 200 مگاپیکسلی شیائومی 12T پرو

اطلاعات احتمالی از شیائومی 12T پرو

گفتنی است که شیائومی 12T پرو نخستین گوشی هوشمند این کمپانی چینی خواهد بود که دوربین 200 مگاپیکسلی را مورد استفاده قرار می‌دهد، با این حال شیائومی نخستین شرکتی نیست که یک گوشی با این ویژگی را روانه بازار می‌کند چرا که این افتخار پیش‌تر نصیب موتو X30 پرو ساخت موتورولا شده است.

لازم به ذکر است حسگر 200 مگاپیکسلی به کار رفته در شیائومی 12T پرو می‌تواند لنز ISOCELL HP1 ساخت سامسونگ باشد که اولین نمونه در نوع خود به شمار می‌رود. دوربین مذکور قادر است پیکسل‌های با اندازه 0.64 میکرومتر را برای ابعاد 1/1.22 اینچ فراهم کند.

در ادامه به نظر می‌رسد این حسگر مورد بحث توسط یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی همراهی شود.

از میان دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به نمایشگر 6.67 اینچی اولد +FHD با نرخ‌ تازه‌سازی 144 هرتزی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. همچنین گفته‌ها حاکی از آن هستند که این مدل به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رم LPDDR5، فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت به همراه پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی