ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پارس خودرو: به جای کوییک S؛ کوییک تحویل بگیرید

طبق اعلام روابط عمومی پارس خودرو با پیگیری‌های مدیرعامل شرکت پارس خودرو و همچنین تلاش شبانه روزی پرسنل و تامین قطعات مورد نیاز، بیش از ۱۵ هزار خودروی ناقص موجود در‌ پارکینگ‌های شرکت تکمیل و ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵

تولید سری S ساینا و کوییک طی ماه های اخیر همواره با مشکلاتی همراه بوده است و حالا پارس خودرو رسما می گوید که به جای مدل اس کوییک، مدل معمولی را به خریداران تحویل می دهد.

طبق اعلام روابط عمومی پارس خودرو با پیگیری‌های مدیرعامل شرکت پارس خودرو و همچنین تلاش شبانه روزی پرسنل و تامین قطعات مورد نیاز، بیش از ۱۵ هزار خودروی ناقص موجود در‌ پارکینگ‌های شرکت تکمیل و تجاری سازی شد. شرکت پارس خودرو همسو با اهداف و برنامه ریزی های گروه خودروسازی سایپا برنامه جامعی را برای افزایش تولید در سال جاری و همچنین تنوع سبد محصولات خود تدوین کرده که این پروژه ها یک به یک در حال پیگیری و انجام است.

گروه خودروسازی سایپا از اتمام خودروهای ناقص کوییک S و افزایش تولید این محصول به‌ عنوان اولویت سایپا خبر داده و اعلام کرده است: «بر اساس هدف ‌گذاری‌هایی که از اواخر سال گذشته مبنی بر تکمیل تمامی خودروهای ناقص صورت گرفت و این روند در سال جاری با اولویت برای خودروی کوییک S ادامه یافت، تا پیش از تعطیلات تابستانی محقق شد.»

طبق تاکید سایپا، این در حالی است که این گروه خودروسازی با وجود مشکلات عدم تامین بعضی از قطعات، خصوصا ECU  از سوی شرکت داخلی طرف قرارداد با مگاموتور، توانست در سال جاری علاوه بر تکمیل همه خودروهای ناقص کوییک S، به موازات (البته تیراژ محدود) تولید نیز داشته باشد. از همین روی از ابتدای سال، بیش از ٣۵٠٠ دستگاه خودروی کوییک تحویل مشتریان شده است.

مشتریان کوییک S که تحویل خودروهایشان با تاخیر مواجه شده، می‌توانند کوییک تحویل بگیرند.
علیرغم این که تاکید شده است، برنامه بعدی سایپا افزایش تولید این محصول (کوییک S) با یک برنامه افزایشی است که در ادامه با بهبود روند تامین، تیراژ روزانه تولید و تحویل به مشتری افزایش خواهد یافت اما جهت جلب رضایت ‌مندی مشتریان، برای آن دسته از تعهدات خودروی کوییک S که موعد تحویل خودرو با تاخیر مواجه بوده است، خودروی کوییک پیشنهاد شده تا در صورت تمایل نسبت به اجرای تبدیل اقدام و بلافاصله خودروی مشتری تخصیص شود.

با توجه به اینکه گروه خودروسازی سایپا تنوع محصولات کمتری درحال حاضر دارد، نسبت به گروه صنعتی ایران خودرو توانست سریعتر خودروهای ناقص را تکمیل کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی