ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر گلکسی زد فولد 4 به لطف فناوری جدید، 25 درصد از نسل قبلی کمتر انرژی مصرف می‌کند

مصرف انرژی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ با نمایشگر Eco² OLED Plus حدود 25 درصد کاهش یافته است.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

گلکسی زد فولد 4 سامسونگ به نمایشگر جدیدی با فناوری Eco² OLED Plus مجهز شده که می‌تواند مصرف انرژی را در این گوشی تا 25 درصد کاهش دهد.

سامسونگ دیسپلی در جریان نمایشگاه K-Display 2022 در کره جنوبی اعلام کرد که پنل Eco² OLED Plus حدود 25 درصد انرژی کمتری نسبت به پنل OLED Eco² گلکسی زد فولد 3 مصرف می‌کند.

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4، به لطف بهره‌مندی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، در تست طول عمر باتری توانست گلکسی S22 اولترا را شکست دهد. نمایشگر جدید اولد سامسونگ به افزایش عمر باتری کمک شایانی کرده است.

گلکسی زد فولد 4 از نمایشگر جدید Eco² OLED Plus سامسونگ دیسپلی بهره می‌برد که به شکل مطلوبی می‌تواند راندمان انتقال را بهبود ببخشد و انرژی بسیار کمتری را نسبت به نسل قبلی خود مصرف کند.

فناوری جدید دوربین زیر نمایشگر سامسونگ

در رویداد K-Display 2022، سامسونگ همچنین فناوری UPC Plus خود را به نمایش گذاشت. این فناوری در واقع دوربین زیر نمایشگری است که از آرایش و ساختارپیکسلی منحصر به فردی استفاده می‌کند که می‌تواند حسگر دوربین را به روش بهتری پنهان کند.

در گلکسی زد فولد 4 برای دوربین سلفی زیر نمایشگر 4 مگاپیکسلی از این فناوری استفاده شده است. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که دوربین سلفی در گوشی‌های تاشو جدید کمتر مورد توجه کاربران قرار دارند، هرچند در گوشی هوشمند جدید کیفیت تصویربرداری بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهند.

با نگاهی به سابقه سامسونگ، این امکان وجود دارد که گلکسی S23 اولترا و گلکسی S23 پلاس از این نمایشگر جدید بهره ببرند. انتظار می‌رود این گوشی‌های هوشمند در اوایل سال آینده میلادی عرضه شوند. سری گلکسی S23 با فناوری جدید نمایشگر کم مصرف و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، می‌تواند بهترین طول عمر باتری احتمالی را به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی