ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گجت مستر: معرفی کوله پشتی هوشمند

LED

اجازه دهید در مورد این محصول واضح بگویم: این محصول از نظر طراحی نکته‌ی ویژه‌ای ندارد و اگر از LED این کوله‌پشتی چشم پوشی کنیم، با یک محصول معمولی طرف هستیم. هم از نظر کیفیت، هم از نظر طراحی.این کوله‌پشتی ظرفیتی بالغ بر ۲۰ لیتر دارد و مناسب برای لپ‌تاپ‌های ۱۵.۶ اینچی هست. در عین حال با فضاهای اختصاصی‌ برای تبلت، پاوربانک، هارد‌ دیسک اکسترنال و باطری دارد.

معرفی ویدیویی عینک هوشمند

تماشای ویدیو از یوتوب

بخش خارجی این محصول یک صفحه LED  دارد که مجموعا ۴۰۹۶ پیکسل در آن کار شده. پیکسل‌های فول کالر که می‌توانند به خوبی متن یا تصویر دلخواه شما رو به تصویر بکشند.
کوله پشتی LED برای کسانی است که جرات متفاوت بودن را دارند. این محصول این امکان را به شما می‌دهد که  متن دلخواه، انیمیشن GIF یا تصویری که دوست دارید را از طریق نرم‌افزار LED SPACE از طریق تلفن هوشمند خود تنظیم کنید. برای استفاده از اپلیکیشن هم تنها کافیست که اپلیکیشن مورد نظر را از اپ‌استور یا گوگل‌پلی‌استور دانلود کنید و از طریق بلوتوث یا وای‌فای به کوله‌پشتی وصل شوید.

با استفاده از کابل USB A که داخل کوله‌پشتی قرار دارد و اتصال آن به پاوربانک می‌توانید ازاین LED استفاده کنید. در نظر داشته باشید یک پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند ۵-۶ ساعت LED این کوله‌پشتی را روشن نگه دارد. در حال حاضر قیمت این محصول در بازار داخل در حدود ۳.۸ میلیون تومن است که می‌تواند از فروشگاه هنری هم تهیه کنید.

نظر شما در مورد این کوله پشتی هوشمند چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.