ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکوتر برقی SkipAve Breeze
خودرو

15 میلیون تومان برای کامل‌ترین اسکوتر برقی بازار؛ SkipAve Breeze معرفی شد

قدرت بالا به همراه وجود سیستم تعلیق در کنار قیمت مناسب سه ویژگی جذاب اسکوتر برقی 430 دلاری هستند.

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

اسکوتر برقی SkipAve Breeze یک وسیله نقلیه ممتاز برای استفاده در فضاهای شهری است. این اسکوتر از سیستم تعلیق دوگانه، قاب سبک اما محکم، سیستم ترمز سه گانه و موتور 350 واتی بهره می‌برد. نکته مثبت SkipAve Breeze قیمت آن است. قیمت این اسکوتر به نحوی تعیین شده است که بسیاری از مشتریان قدرت خرید آن را داشته باشند. SkipAve Breeze هم‌اکنون قابل پیش سفارش با قیمت 435 دلار یا کمتر از 15 میلیون تومان است، رقمی که به خصوص در کشورهای پیشرفته، چندان گران به نظر نمی رسد.

اسکوتر برقی SkipAve Breeze محصولی از یک شرکت کانادایی است که فعالیت خود را از سال 2019 آغاز کرد. هدف این شرکت ارائه مقرون به صرفه‌ترین محصولات حمل و نقل شخصی ممتاز برای سفرهای کوتاه مدت است. SkipAve Breeze نخستین مدل تولیدی این شرکت است.

اسکوتر برقی SkipAve Breeze

SkipAve Breeze در نگاه اول شبیه به یک اسکوتر معمولی به نظر می‌رسد. با این حال این وسیله نقلیه ویژگی‌های ممتازی را درون خود دارد. برای مثال SkipAve Breeze به قاب آلومینیومی سبک و جامد، تایرهای 8.5 اینچی و سیستم تعلیق دوگانه مجهز است. وزن این اسکوتر تنها 15 کیلوگرم است و می‌تواند حداکثر وزن 120 کیلوگرم را تحمل کند. این اسکوتر به صورت تاشو طراحی شده است و جمع کردن آن تنها 6 ثانیه طول می‌کشد.

ایمنی چشمگیر اسکوتر برقی SkipAve Breeze

SkipAve Breeze سواری ایمنی را نیز ارائه می‌دهد. این اسکوتر به سیستم ترمز سه گانه متشکل از eABS (ترمز ضد قفل)، ترمز درام و ترمز پدال اضافی زیر گلگیر مجهز است موتور 350 وات این اسکوتر حداکثر توان 550 وات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این موتور به شما کمک می‌کند تا به سرعت تا حداکثر سرعت 19 مایل در ساعت (30.5 کیلومتر در ساعت) حرکت کنید.

اسکوتر برقی SkipAve Breeze

برد واقعی اسکوتر برقی SkipAve Breeze معادل 22 مایل یا 35 کیلومتر است. یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 360 وات ساعت وظیفه تامین انرژی این اسکوتر را برعهده دارد. شارژ کامل این باتری بین 3 الی 4 ساعت به طول می‌انجامد. این اسکوتر صفحه نمایش دیجیتالی برای اطلاعات فنی دارد. همچنین برنامه کاربردی آن با اندروید و IOS‌ سازگار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی