ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا از تبلت موتو تب G62 با اسپیکر چهارگانه رونمایی کرد

تبلت موتورولا به تراشه اسنپدراگون 680، نمایشگر 10.6 اینچی و باتری 7700 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

موتورولا از جدیدترین تبلت خود در هند رونمایی کرد. این محصول که موتو تب G62 نام دارد، به نمایشگر با رزولوشن 2K، تراشه سری اسنپدراگون 6 و چهار اسپیکر مجهز شده است.

مشخصات تبلت موتورولا موتو تب G62

موتورولا برای این تبلت از یک نمایشگر 10.6 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2K استفاده کرده. این محصول از اندروید 12 بهره می‌برد و رابط کاربری‌اش مشابه اندروید خام است با این حال ویژگی‌های اضافه‌ای هم دارد.

انرژی این محصول را یک باتری 7700 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی است. موتورولا این محصولش را به چهار اسپیکر مجهز کرده و همچنین از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

قدرت تبلت موتو G62 توسط تراشه میان‌رده اسنپدراگون 680 تامین می‌شود که آن را 4 گیگابایت رم همراهی می‌کند. کاربران می‌توانند این تبلت را با 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

تبلت Moto G62 به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین اصلی‌اش هم 8 مگاپیکسلی است. از سایر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از شبکه LTE، بلوتوث 5.1، پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. بدنه این دستگاه هم دو رنگ است.

این تبلت موتورولا در نسخه پایه با قیمت 200 دلار به فروش می‌رسد و در نسخه مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی هم 226 دلار قیمت دارد. فروش موتو جی 62 از فردا شروع می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی