ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی ماوس جدید خود را عرضه کرد
تکنولوژی

شیائومی از ماوس بی‌سیم Mouse Lite 2 با قیمت 6 دلار رونمایی کرد

این محصول دو ویژگی اصلی برند شیائومی را دارد: کاربردی بودن و قیمت پایین.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

شیائومی در پی گسترش تنوع محصولات خود در حوزه لوازم جانبی کامپیوتر، یک ماوس جدید 6 دلاری به نام Wireless Mouse Lite 2 را در بازار خانگی خود، چین عرضه کرد.

این محصول جدید که «شیائومی وایرلس ماوس لایت 2» خطاب می‌شود، همانطور که از نامش برمی‌آید نسخه جدیدی از این سری است. مدل اولیه آن چند سال پیش با همین برچسب قیمتی در چین عرضه شده بود.

گفتنی است که این محصول طراحی بسیار سبکی دارد زیرا وزن آن بدون باتری تنها 45 گرم است. همچنین با وجود ابعاد 108.5 در 57.5 در 35.6 میلی‌متر، چنین به نظر می‌رسد که این مدل جدید از مدل پیشین جمع و جورتر است.

شیائومی ماوس جدید خود را عرضه کرد

مشخصات تکمیلی ماوس جدید شیائومی

محصول تازه شیائومی از ارسال بی‌سیم 2.4 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند که قادر است سیگنال انتقالی مداوم و پایداری را فراهم کند.

همچنین به ادعای شیائومی کلید اصلی «میکرو سوویچ TTC» با کلید پیمایش یا همان کلید اسکرول هماهنگ شده تا واکنش سریع‌تر و عملکرد نرم‌تری را به همراه داشته باشد.

در ضمن بد نیست به این نکته نیز اشاره شود که میکرو سوویچ‌ها اجزای کوچکی با عملکرد الکتریکی و مکانیکی هستند و در زیر کلید‌های ماوس جای‌گذاری می‌شوند، این سوویچ‌ها اغلب اوقات به خصوص در ماوس‌های گیمینگ قابل تعویض هستند.

حسگر این ماوس 1000 DPI دقت دارد و باید اذعان داشت که طراحی بدنه آن به خوبی انجام شده و نحوه قرارگیری ماوس جدید شیائومی در دست حس ارگونومیک خوبی به همراه دارد.

در پایان لازم به ذکر است که توان ماوس شیائومی با یک باتری قلمی تامین می‌شود که البته در بسته‌بندی محصول وجود ندارد و خودتان باید آن را تهیه کنید. همچنین با اینکه این محصول در بازار داخلی شیائومی 39 یوآن (معادل 6 دلار) قیمت دارد، اما به دلیل عرضه نشدن در بازارهای دیگر، ممکن است قیمت آن در سایر بازارها به 25 دلار برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی