ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش تازه از دوربین سامسونگ گلکسی S23 اولترا
تکنولوژی

احتمال استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی در گلکسی S23 اولترا قوت گرفت

ظاهرا رقابت تازه‌ای در دنیای گوشی‌های‌ هوشمند در گرفته است: استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی!

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

همه کاربرانی که در جریان اخبار دنیای فناوری هستند تاکنون به کرات از منابع مختلف شنیده‌اند گلکسی S23 اولترا میزبان دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود. حال به تازگی یک منبع دیگر نیز تایید کرده که در پرچمدار بعدی سامسونگ شاهد حضور این دوربین خواهیم بود.

به گزارش رسانه کره‌ای ET News، سامسونگ با شرکای خود در حوزه دوربین به نتیجه رسیده تا حسگر دوربین 200 مگاپیکسلی را در گلکسی S23 اولترا به کار ببرد. این گزارش همچنین عنوان کرده که نسخه اولترا تنها عضو خانواده S23 خواهد بود که این دوربین را مورد استفاده قرار می‌دهد.

گزارش در ادامه بیان می‌کند که این برند کره‌ای تولید برخی اجزای ضروری این دوربین را از طریق شرکای خود آغاز کرده است. از قرار معلوم این تولیدات با نرخ 7 به 3 توسط «سامسونگ الکترومکانیک» و «سامسونگ الکترونیک» انجام می‌شود.

گزارش تازه از دوربین سامسونگ گلکسی S23 اولترا

اطلاعات احتمالی از دوربین سامسونگ گلکسی S23 اولترا

گفتنی است قدرتمندترین دوربینی که سامسونگ تاکنون در محصولات خود استفاده کرده، دوربین 108 مگاپیکسلی گلکسی S22 اولترا است، با این حال اخبار و گمانه‌زنی‌ها چنین عنوان می‌کنند که این غول فناوری کره‌ای به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود، در صورت استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی مانور تبلیغاتی فراوانی روی آن انجام خواهد داد.

یکی از دلایل امر مذکور شاید این باشد که اکنون نام‌های بزرگی در بازار موبایل در حال حرکت به این سمت و سو هستند و سامسونگ مشخصا قصد ندارد که در این زمینه و به عنوان یکی از مطرح‌ترین تولید‌کنندگان جهانی گوشی هوشمند عرصه را به رقبایی چون موتورولا و شیائومی واگذار کند.

جدا از گزارش ET News، یکی دیگر از منابع شناخته‌شده دنیای فناوری یعنی Ice Universe نیز چند وقت پیش استفاده از دوربین 200 مگاپیکسلی در گلکسی S23 اولترا را مطرح کرد، وی در ادامه همچنین ادعا کرد سامسونگ قصد دارد به جای حسگرهای HP1 و HP3 از حسگر عرضه‌ نشده HP2 استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی