ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

انتشار یک محتوای حاشیه‌ساز باعث استعفای نایب رییس اول و دوم اتحادیه کسب و کارهای مجازی شد

دلیل این استعفا اختلاف نظر در هیات مدیره و پست اخیر اینستاگرام اتحادیه کسب و کارهای مجازی عنوان شده است.

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۳

«حمیدرضا اعتدال مهر» و «میلاد منشی‌پور» که به عنوان نایب رییس اول و دوم اتحادیه کسب و کارهای مجازی فعالیت می‌کردند، نامه استعفای خود را به هیات مدیره تقدیم کردند. دلیل این استعفا ظاهرا اختلاف نظر با رییس فعلی هیات مدیره اتحادیه و پست اینستاگرامی این اتحادیه پیرامون فروش دخانیات توسط دیجی کالا است. در این پست اعلام شده بود که گروه اسنپ به قانون عمل کرده و فروش آنلاین دخانیات را متوقف ساخته ولی دیجی کالا برخلاف قانون عمل کرده و همچنان به این روند ادامه می‌دهد؛ موضوعی که به نظر نایب رییس اول اتحادیه یک اقدام فردی بوده و نباید به عنوان یک صنف، با آبروی یک کسب‌وکار بازی کرد.

به گزارش دیجیاتو دو تن از مدیران اتحادیه کسب و کارهای مجازی از سمت خود استعفا دادند و نامه استعفای خود را تقدیم هیات مدیره اتحادیه کردند. اعضای هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی در طول ماه‌های اخیر دستخوش تغییرات زیادی شدند و به نظر می‌رسد اختلاف نظرها در این اتحادیه تمامی ندارد. پیگیری‌های دیجیاتو حکایت از این دارد که دبیر این اتحادیه، رضا الفت نسب نیز اختلافاتی جدی با این نهاد پیدا کرده است.

«حمیدرضا اعتدال مهر» به دیجیاتو گفت نامه داخلی مبتنی بر استعفای خود را به خاطر اختلاف نظری که در هیات مدیره وجود دارد تقدیم کرده چرا که باور دارد باید کنار کسب و کارها بود.

اعتدال مهر به دیجیاتو در پاسخ به این پرسش که آیا پست اینستاگرامی اتحادیه کسب و کارهای مجازی که اخیرا منتشر شده و دیجی‌کالا را متهم به قانون شکنی کرده یک تصمیم جمعی در اتحادیه بود یا فردی، گفت: «۱۰۰ درصد تصمیم فردی بود. ما متعهد هستیم به عنوان یک صنف امانت‌دار کسب و کارها باشیم و با آبروی کسب و کارها بازی نکنیم. من بیش از ده سال است که فعال صنفی هستم و تاکنون چنین موردی را ندیدم و مطمئن باشید که این پست اخیر اینستاگرام اتحادیه، یک اقدام فردی بوده و نه تصمیم کل هیات مدیره. حتی اگر مسئله شخصی با کسی داشته باشیم به هیچ عنوان اجازه نداریم اختلاف را وارد سازمانی کنیم که کار صنفی انجام می‌دهد. به هیچ عنوان. این خط قرمز کار صنفی است.»

پست اینستاگرامی که اعتدال مهر درباره آن صحبت می‌کند درباره فروش دخانیات در دو پلتفرم اسنپ و دیجی کالا بوده که آخر هفته گذشته منتشر شد. در این پست نوشته شده که اسنپ فروش دخانیات را بخاطر موانع قانونی که دارد متوقف ساخته ولی دیجی کالا همچنان به فروش این کالاها ادامه می‌دهد. درحالی که در واقعیت هم اسنپ و هم دیجی‌کالا تا روزهای اخیر مشغول فروش آنلاین دخانیات بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی