ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: سیستم عامل iOS 16 اپل آماده انتشار عمومی است

به گزارش بلومبرگ، سیستم عامل iOS 16 در سپتامبر و macOS Ventura  به همراه iPadOS 16 در ماه اکتبر منتشر می‌شوند.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

به گزارش «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ مهندسان اپل کار روی نسخه رسمی iOS 16 را به پایان رسانده‌اند و نسخه به‌روزرسانی‌شده سیستم عامل اپل برای انتشار عمومی آماده شده است.

در این گزارش همچنین آمده است که اپل انتشار نسخه‌های جدید macOS Ventura  و iPadOS 16 را نیز برای ماه اکتبر برنامه‌ریزی کرده است.

اپل معمولا نسخه جدید سیستم عامل خود را چند هفته قبل از انتشار عمومی، در دسترس توسعه‌دهندگان و برخی کاربران به صورت محدود قرار می‌دهد تا آزمایش‌های لازم را روی نسخه بتا انجام دهد. در گزارش بلومبرگ نیز به این موضوع اشاره شده که در حال حاضر نسخه بتای ششم iOS 16 و بتای چهارم نسخه عمومی در مرحله آزمایش قرار دارند و ظاهرا اپل نیز قصد دارد در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور ماه) از سری جدید آیفون خود در کنار نسخه جدید سیستم عامل رونمایی کند.

گزارش بلومبرگ در مورد زمان انتشار سیستم عامل iOS 16 اپل

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ در گزارش خود اضافه می‌کند:

«مهندسان اپل به‌روزرسانی iOS 16.0 را هفته گذشته به پایان رساندند و قرار است این نسخه در ماه سپتامبر (شهریور ماه) در کنار watchOS 9 عرضه شود. این به‌روزرسانی‌ها با سخت‌افزار جدید شرکت مطابقت دارند. از سوی دیگر، به‌روزرسانی‌های macOS Ventura و iPadOS برای ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده‌اند.»

با در نظر گرفتن این موضوع، بعد از معرفی سری آیفون 14 و مدل‌های جدید اپل واچ، اپل زمان انتشار سیستم عامل iOS 16 ،watchOS 9 و tvOS 16 را اعلام خواهد کرد.

نکته جالبی که مارک گورمن در گزارش خود به آن اشاره می‌کند این است که macOS Ventura و iPadOS 16 یک ماه بعد از معرفی سری آیفون جدید و در واقع در ماه اکتبر منتشر می‌شوند. در نظر داشته باشد این زمانی است که انتظار می‌رود اپل مک‌‌ها و آیپدهای جدیدی را معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی