ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت ارزان‌قیمت Blackview Tab 13 بدون وای‌فای و سیم‌کارت به اینترنت وصل می‌شود

این تبلت بجای استفاده از وای فای یا منابع دیگر برای اتصال به اینترنت، از SIMO استفاده می‌کند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵

بلک‌ویو (Blackview) بیشتر در زمینه ساخت گوشی‌های جان‌سخت تخصص دارد اما هرچند وقت یکبار از تبلت هم رونمایی می‌کند. حالا این کمپانی از تبلت Blackview Tab 13 رونمایی کرده که ویژگی جالب دارد: بدون وای فای و سیم‌کارت می‌تواند به اینترنت وصل شود.

این تبلت بجای استفاده از وای فای یا منابع دیگر برای اتصال به اینترنت، از SIMO استفاده می‌کند؛ سرویسی که متکی بر سیم‌کارت دیجیتال یا eSIM است. اگرچه کارکرد این سرویس برای تبلت جدید بلک‌ویو بطور وضوح اعلام نشده، اما این کمپانی وعده داده که مشترکین SIMO در 135 کشور می‌توانند بدون هیچ مشکلی به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

مشخصات تبلت Blackview Tab 13

تبلت جدید بلک ویو به تراشه مدیاتک هلیو G85 مجهز شده و از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد، البته با استفاده از قابلیت رم مجازی که بیشتر در گوشی‌های هوشمند مشاهده می‌شود، می‌توان رم این تبلت را به 10 گیگابایت افزایش داد. حافظه داخلی این محصول 128 گیگابایت است که البته از کارت حافظه خارجی هم پشتیبانی می‌کند.

تبلت بلک ویو تب 13 به نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده که برای انتشار پایین نور آبی، تاییدیه TÜV Rheinland را دریافت کرده است. این محصول از حالت پی‌سی پشتیبانی می‌کند که به وسیله آن می‌توانید تبلت را شبیه به تبلت کنید.

تبلت blackview tab 13

در حالت پی‌سی می‌توان چندین اپ را به صورت همزمان و مشابه محیط دسکتاپ روی تبلت باز کرد. البته در گذشته برندهای دیگری مانند هواوی و شیائومی هم به سراغ چنین حالتی رفته بودند.

تبلت Blackview Tab 13 به یک باتری 7280 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که طبق ادعای سازنده‌اش می‌تواند تا بیش از 30 ساعت کاربر را همراهی کند، البته در صورت استریم ویدیو با وای فای این تبلت تنها 6 ساعت دوام می‌آورد.

این تبلت که از اندروید 12 بهره می‌برد و روی پنل پشتی‌اش دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی قرار گرفته، قیمتی برابر 150 دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Parsaroeinadesigner
    Parsaroeinadesigner | ۱۲ شهریور ۱۴۰۱

    یک غلط املایی دارید.این محصول از حالت پی‌سی پشتیبانی می‌کند که به وسیله آن می‌توانید تبلت را شبیه به تبلت کنید.چرا نوشتید تبلت را به تبلت تبدیل کنید؟😂🤣

  • abbasalim
    abbasalim | ۱ شهریور ۱۴۰۱

    مفت

مطالب پیشنهادی