ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران شد

همراه اول موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی شد و از مدیر عامل این اپراتور به عنوان سفیر مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۵

همراه اول اعلام کرد در دومین جشنواره «روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی»، موفق به دریافت نشان‌ عالی مسئولیت اجتماعی 6 ستاره شده و خبر از تقدیر مدیرعامل این اپراتور به‌عنوان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی داد.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دومین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» عصر امروز دوشنبه 31 مرداد 1401، با حضور روابط عمومی سازمان ها و شرکت های پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی، در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

در مراسم امروز پس از سخنرانی هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران، پیام «تسوکو سوقی هارا» رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی قرائت شد و پروفسور «وی آن ویزر» رئیس انجمن بین المللی مسؤولیت اجتماعی صنفی سخنرانی کرد.

در این جشنواره که هدف از برگزاری آن «کمک به توسعه فرهنگ سرآمدی سازمانی و مدل تعالی و سرآمدی از طریق روابط عمومی» عنوان شده، ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان های فعال در زمینه مسؤولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» نیز انجام شد.

چرایی اهمیت مسئولیت اجتماعی

مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها که به بررسی نقش و مسئولیت آنها در اجتماع و توجه به ارزش های اخلاقی می پردازد، با کمک به جامعه به مسؤولیت حفظ و نگهداری استانداردهای زندگی در آن محیط و جامعه توجه دارد و در این راستا با اتخاذ تاکتیک های لازم و از طریق کمک های فراتر از مسئولیت قانونی به رشد و قوام محل و جامعه فعالیت خود از طریق حامی گری و انجام اقدامات لازم می پردازد.

با همین رویکرد، همراه اول در راستای تحقق چشم انداز خود، فعالیت های مسؤولیت اجتماعی اش را ذیل سه محور «حمایتگری و اسپانسرینگ»، «فعالیت های بشردوستانه» و «محیط زیست» تعریف کرده، توانست در این جشنواره در دو بخش مستقل نشان برتر رویداد را کسب کند.

بنابر انتخاب کمیته داوران این رویداد، همراه اول موفق به دریافت «نشان عالی مسئولیت اجتماعی ۶ ستاره» شد؛ همچنین «نشان ویژه سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی» نیز به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول اعطاء شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی