ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

چگونه استعلام مانده حجمی و زمانی بسته اینترنت ایرانسل را بگیریم؟

مشترکین ایرانسل به سادگی و از راه‌های مختلف می‌توانند باقیمانده حجمی و زمانی اینترنت خود را استعلام کنند.

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۵

پایان اعتبار زمانی بسته اینترنت پیش از حجم آن و مصرف آزاد اینترنت اتفاق خوشایندی نیست. از همین رو با استعلام اینترنت ایرانسل می‌توان از چنین موضوعی جلوگیری کرد. مشترکین این اپراتور به سادگی و از راه‌های مختلف مثل شماره‌گیری یک کد، می‌توانند باقیمانده حجمی و زمانی اینترنت خود را استعلام کنند.

روش‌های متنوعی برای استعلام بسته اینترنت ایرانسل وجود دارد. یکی از این راه‌ها اطلاع‌رسانی از طریق پیامک است که با پایان اعتبار حجمی یا زمانی بسته‌های اینترنت همراه، پیامکی به مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری این اپراتور ارسال و در این باره اطلاع رسانی می‌شود.

این پیامک در دو نوبت برای افراد ارسال شده تا از آگاه شدنشان اطمینان حاصل شود. همچنین آغاز محاسبه تعرفه خدمات اینترنت همراه مشترکان سیم کارت‌های دائمی بر اساس «تعرفه مصرف آزاد» هم طی پیامکی به اطلاع این دسته از مشترکان می‌رسد. اگر تمایل به استفاده از اینترنت با تعرفه آزاد ندارید می‌توانید آن را به راحتی غیرفعال کنید.

کد باقیمانده اینترنت ایرانسل

استفاده از کد استعلام اینترنت ایرانسل یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای آگاهی از باقیمانده حجم و زمان بسته است.

اگر از مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل هستید، با شماره‌گیری کد #1*4*1*555* می‌توانید در هر زمان از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل خود آگاه شوید.

کد اعتبار بسته ایرانسل

همچنین #10*141* به عنوان کد مانده اینترنت ایرانسل برای مشترکان سیم کارت‌های اعتباری این اپراتور در دسترس است که با شماره‌گیری آن می‌توان وضعیت اینترنت خود را استعلام کرد.

کد استعلام اینترنت ایرانسل

استعلام باقیمانده اینترنت از طریق ایرانسل من

روش دیگر استعلام بسته اینترنت ایرانسل، مراجعه به «ایرانسل من» است. این پلتفرم در دو نسخه وب و اپلیکیشن در دسترس بوده و در کنار مزایای مختلفی مانند هدیه بسته اینترنت رایگان، امکان استعلام باقیمانده اعتبار بسته‌های اینترنت را برای مشترکان این اپراتور فراهم کرده است.

پس از مراجعه به نسخه وب یا اپلیکیشن ایرانسل من، در صورتی که بسته اینترنت برایتان فعال باشد، حجم و زمان باقیمانده برای مصرف آن به شما نمایش داده خواهد شد.

ایرانسل من
استعلام اینترنت ایرانسل

گفتنی است کنترل مصرف و شارژ حساب، تغییر طرح تعرفه، دریافت و پرداخت صورت حساب، فعالسازی بسته‌های افزایشی و ثبت و بازبینی رخدادها از دیگر کاربردهای ایرانسل من است.

سوالات متداول کاربران

چگونه با خط غیرایرانسل از باقیمانده اینترنت خود آگاه شویم؟

برای این منظور کافی است با شماره تلفن 09370000000 تماس بگیرید. سپس بایستی شماره خط ایرانسلی که می‌خواهید استعلام آن را بگیرید وارد کرده و به منوی مربوط به حساب بروید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی