ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ارز SLP برای سرمایه گذاری مناسب است؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کاری را انجام دهید که دوست دارید و هم زمان از آن درآمد کسب کنید؟ این کار با یک بازی مبتنی بر بلاک چین به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کاری را انجام دهید که دوست دارید و هم زمان از آن درآمد کسب کنید؟ این کار با یک بازی مبتنی بر بلاک چین به نام Axie Infinity امکان پذیر شده است و به بازیکنان امکان کسب درآمد می دهد. توکن Smooth Love Potion یا ارز SLP یک عنصر جدایی ناپذیر از این بازی است. در ادامه هر چیزی که لازم است قبل از خرید SLP در مورد آن بدانید پیدا خواهید کرد.

در هیاهوی رونق NFT، بسیاری از توسعه دهندگان در حال یافتن راه هایی برای ورود ارز های دیجیتال به بازی های خود هستند. گیم های متاورسی و بلاکچینی زیادی وجود دارند که از ارزهای درون بازی برای جذب بازیکن استفاده میکنند. یکی از این پروژه ها Smooth Love Potion یا همان SLP است.

ارز SLP چیست؟

Smooth Love Potion (SLP) یک توکن ERC-20 است که از بلاک چین بیت کوین کش (BCH) استفاده می کند. این تیم، که بازدهی کلانی را به سرمایه‌گذاران وعده می‌دهد، ادعا می‌کند که می‌تواند از طریق سیستم پرداخت ارز دیجیتال جدید خود به این هدف دست یابد. برخی بیان می کنند که SLP هیچ تفاوتی با سایر توکن های موجود در بازار ندارد و برخی دیگر حتی آن را با ETF و STO مقایسه کرده اند. اما بیایید در نتیجه گیری عجله نکنیم زیرا ممکن است چیزی در مورد این توکن وجود داشته باشد که ارزش توجه داشته باشد.

SLP سرمایه گذاری خوبی است؟

گفتن این موضوع در این مرحله سخت است، اما نکاتی وجود دارد که باید هنگام شروع به جستجو در نظر داشته باشید. اول از همه، درک این نکته مهم است که هیچ نشانه عالی ای برای سرمایه گذاری وجود ندارد. هر کدام مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارند. همین امر را می توان در مورد هر دارایی یا فرصت سرمایه گذاری دیگری گفت، بنابراین اجازه ندهید این واقعیت که در رمز ارزی اشتباه سرمایه گذاری کرده اید باعث شود فکر کنید آینده مالی شما محکوم به شکست است. در عوض، عملکرد خود را بررسی کنید و از اشتباهات خود درس بگیرید تا بتوانید دفعه بعد بهتر عمل کنید.

همچنین باید به استراتژی کلی سرمایه گذاری خود پایبند باشید. قصد سرمایه گذاری کوتاه مدت دارید یا بلندمدت؟ آیا به دنبال چیزی با بازده بالقوه بالا یا چیزی با ثبات تر هستید؟ همه این عوامل روی اینکه آیا SLP سرمایه‌گذاری خوبی برای شما خواهد بود یا نه تأثیر می‌گذارد، بنابراین قبل از تصمیم‌گیری عجولانه، کمی تحقیق کنید و مشخص کنید که چه نوع سرمایه‌گذاری هستید.

تاریخچه ارز SLP

Smooth Love Potion (SLP) یک دارایی دیجیتالی است که بر روی بلاک چین اتریوم (ETH) ایجاد شده است. این توکن به عنوان پاداش برای افراد شرکت کننده در بازی Axie Infinity ایجاد شده است. مزیت SLP این است که می توان از آن برای خرید آیتم های موجود در بازی مانند هزینه های پرورش کاراکتر اکسی استفاده کرد. از این توکن در مبادلات نیز استفاده میشود.

تیم Axie Infinity توکن SLP را در 19 دسامبر 2019 ایجاد کردند. تیم تولید کننده بازی، پس از مشاهده موفقیت سایر پروژه‌های دیگری همچون CryptoKitties و Decentraland (MANA) تصمیم به ایجاد این توکن گرفتند. هدف این پروژه پاداش دادن به افراد برای مشارکت بیشتر آنهاست.

بازی اکسی اینفینیتی چیست؟

Axie Infinity پلتفرم بازی محبوب مبتنی بر بلاک چین است که به بازیکنان اجازه می دهد حیوانات خانگی دیجیتالی خود را بسازند و آن ها را آموزش دهند و به نبرد بپردازند. یکی از چالش‌هایی که همه بازیکنان Axie Infinity با آن روبرو هستند، دست یافتن به Axies (کاراکترهای بازی) کمیاب یا قدرتمند است. از آنجایی که این موجودات منحصر به ‌فرد در کل محیط بازی پخش شده‌اند، پیدا کردن موجودی که به دنبالش هستید دشوار است.

یکی از راه‌های بدست آوردن Axies کمیاب یا قدرتمند، استفاده از SLP است. SLP ها توکن هایی هستند که می توانند در ازای اکسی ها بین بازیکنان معامله شوند. ارزش یک SLP به کمیاب بودن Axie که با آن معامله می شود بستگی دارد. به عبارت دیگر، Axies کمیاب تر قیمت بالاتری خواهند داشت. علاوه بر این، قدرت و مهارت های Axie مورد معامله نیز بر ارزش SLP تأثیر می گذارد.

SLP  چگونه کار می کند؟

SLP ارز اصلی Axie Infinity است، بازی ای که در بلاک چین اتریوم فعالیت میکند. مانند سایر بازی‌های کلکسیونی مانند CryptoKitties یا Cryptoknights، آیتم‌های Axie Infinity کمیاب هستند و با قیمت‌های بالایی در بازارهای ثانویه به فروش می‌رسند. این موضوع به دارندگان SLP انگیزه می‌دهد تا توکن‌های خود را به جای خرج کردن، نگه دارند. بنابراین تقاضا را افزایش داده و قیمت را بالا می‌برد. علاوه بر این، توسعه دهندگان معمولاً هنگام خرید NFT های خاص با SLP به جای ETH یا DAI، پاداش یا تخفیف ارائه می دهند. این اتفاق به این معنی است که برخی از کاربران ممکن است ترجیح دهند که SLP را مستقیماً خریداری کنند تا اینکه ابتدا از طریق صرافی آن را دریافت کنند.

کسب درآمد از طریق ارز SLP

SLP را می توان در صرافی های غیرمتمرکز معامله کرد و برای خرید آیتم های خارج از بازی استفاده کرد. در ادامه موارد استفاده از SLP را بررسی کنیم.

  • مورد استفاده اولیه SLP خرید و فروش Axies است، موجودات کوچک و بامزه ای که می توانید آنها را جمع آوری کرده و در Axie Infinity آموزش دهید. هر Axie دارای آمار و مهارت های منحصر به فردی است که آن را در گیم پلی بازی ارزشمند می کند. شما می توانید Axies را با استفاده از ETH یا SLP خریداری کنید، اما قیمت ها با استفاده از SLP اغلب بسیار بالاتر است.
  • SLP برای ساخت آیتم های جدید بازی Axie، مانند Mystic استفاده می شود. هر زمان که یک آیتم جدید تولید می شود، بخشی از  SLP ها سوزانده می شود، که عرضه این توکن را کاهش می دهد و ارزش هر توکن باقی مانده را افزایش می دهد.
  • علاوه بر خرید و فروش Axies، می توانید SLP را در صرافی های غیرمتمرکز (DEX) نیز معامله کنید. از آنجایی که SLP یک توکن ERC20 است، با تمام DEX های اصلی مانند Uniswap، Kyber Network و 0x Protocol سازگار است.
  • یکی دیگر از موارد استفاده SLP پرداخت انعام است. می‌توانید از این رمز برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات یا انعام دادن به افراد برای محتوا یا کارشان استفاده کنید. این کار مشابه نحوه استفاده از ETH یا هر ارز دیجیتال دیگر است. اما از آنجایی که SLP عرضه محدودی دارد، به طور بالقوه می تواند در درازمدت ارزشمندتر از سایر ارزهای دیجیتال باشد.

خرید ارز SLP از صرافی ایرانی

SLP ارز دیجیتال اصلی بازی محبوب بلاک چینی Axie Infinity است. کاربران می توانند از راه های مختلفی از جمله تجارت با سایر بازیکنان و شرکت در رویدادهای خاص و فعالیت های تبلیغاتی، SLP کسب کنند. یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای کسب SLP، فروش یا پرورش Axies است، چرا که این فعالیت‌ می‌تواند مقادیر زیادی از این ارز دیجیتال را تولید کند. چه یک بازیکن جدی در Axie Infinity باشید یا فقط به دنبال راهی آسان برای دریافت SLP اضافی باشید، گزینه های زیادی برای کسب آن وجود دارد.

شما میتوانید خرید SLP مورد نیازتان را از طریق صرافی ارز دیجیتال تاپ کنز انجام دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی