ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تاریخچه و تاثیرات شیائومی در دنیای فناوری
تکنولوژی

شیائومی احتمالا از یک برند جدید برای «خوره‌های فناوری» رونمایی می‌کند

در صورت صحت داشتن این گزارش، ظاهرا شیائومی برنامه‌های ویژه‌ای برای بازار هند دارد.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

شیائومی امروزه اتکای خاصی به برند‌های جانبی خود یعنی ردمی و پوکو دارد زیرا از طریق آنها می‌تواند پاسخگوی تنوع موجود در طیف وسیع مخاطبان خود باشد. حالا گزارش جدیدی ادعا می‌کند این غول فناوری چینی در نظر دارد یک سری کاملا جدید از محصولات یا یک برند جانبی جدید را معرفی کند که هدف اصلی آن علاقه‌مندان به دنیای فناوری یا خوره‌های تکنولوژی است.

گفتنی است این گزارش تازه که توسط The Mobile Indian منتشر شده، به نام این سری یا برند جانبی اشاره نکرده اما در صورت صحت داشتن ظاهرا می‌توانیم در انتظار گوشی‌های هوشمندی باشیم که از اندروید خام (Stock Android) استفاده می‌کنند.

گزارش مذکور در ادامه عنوان کرده گوشی‌های هوشمند عرضه شده در قالب این سری یا برند جانبی ناشناخته از تراشه‌های سری 700 کوالکام بهره خواهند برد و سیستم عامل آنها نیز همانطور که پیش‌تر مورد اشاره قرار گرفت، از حداقل تغییرات و شخصی‌سازی‌های پیش‌فرض برخوردار خواهد بود.

علاوه بر این موارد، تضمین شده که محصولات مذکور 3 بروزرسانی عمده خواهند داشت و تا 4 سال با پچ‌های امنیتی پشتیبانی خواهند شد.

شیائومی و ایجاد یک سری یا برند جدید

اطلاعات تکمیلی از برند احتمالی جدید شیائومی

گزارش مذکور در رابطه با قیمت‌‌گذاری محصولات این سری یا برند جانبی شیائومی نیز ادعا کرده که آن‌ها با برچسب قیمتی بین 188 دلار تا 313 دلار عرضه خواهند شد، نکته جالب قیمت‌های مذکور این است که اکثر مدل‌های ردمی و پوکو نیز در همین سطح قرار دارند.

پیش‌تر به این نکته اشاره شد که محصولات مذکور از تراشه‌های سری 700 کوالکام استفاده خواهند کرد اما گزارش مورد بحث با اشاره به جزئیات بیشتر اعلام کرده تراشه مذکور می‌تواند اسنپدراگون 765 باشد، هرچند احتمال می‌رود مدل‌های رده بالاتر به تراشه اسنپدراگون 778 مجهز باشند.

شیائومی و ایجاد یک سری یا برند جدید

لازم به ذکر است شیائومی توجه خاصی به این حوزه از گوشی‌های هوشمند دارد زیرا بر این باور است که عملکرد وان‌پلاس در کنار افت محبوبیت پیکسل در بازار هند موجب شکل‌گیری یک خلا شده که می‌توان آن را به وسیله یک سری یا برند جانبی جدید پر کرد.

در پایان بد نیست به دو نکته دیگر هم اشاره شود، اول آنکه محصولات ناشناس مذکور همگی در هند تولید خواهند شد و دوم اینکه شیائومی تاکنون هیچ واکنشی به گزارش مذکور نشان نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی