ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

معرفی 2 موتور بهبود یافته توسط  سایپا ؛ از پیشرانه جدید تیبا تا تولید مشترک EC5

امسال دو موتور جدید سایپا عرضه خواهد کرد، اول موتور ام 15 پلاس در حال تکمیل است که در حال حاضر در مرحله تست است.

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

امسال سایپا دو موتور بهبود یافته، عرضه خواهد کرد، اول موتور ام 15 پلاس در حال تکمیل است که در حال حاضر در مرحله تست و کالیبره شدن است. همچنین خط تولید موتور جدید به نام ام ۱۶ (مشابه EC5 ایران خودرو) نیز در حال راه اندازی است. مدیرعامل سایپا، محمد علی تیموری در خصوص وضعیت تولید گروه سایپا بیان داشت: «تولید در گروه سایپا به روزی ۲ هزار دستگاه رسیده است که همه محصولات داخلی هستند و سی کی دی و وارداتی نیستند و با افزایش تولید، فروش محصولات از قرعه کشی خارج و از ابتدای ماه آینده تمام محدودیت های ثبت نامی خودرو برای محصولات سایپا برداشته خواهد شد.»

اول موتور ام 15 پلاس در حال تکمیل است که با این خودرو مصرف سوخت محصولات یک لیتر در صد کیلومتر پیمایش کاهش مصرف خواهد داشت و در حال حاضر در مرحله تست و کالیبره شدن است. همچنین خط تولید موتور جدید به نام ام 16 نیز در حال راه اندازی است. ظرفیت تولید از هزار و 700 موتور در روز به 2 هزار و 500 موتور می رسد.
تیموری در خصوص مطالبات مردمی در خصوص افزایش کیفیت محصولات گفت: «در گذشته نگاه تولید محصول به بیرون از کشور و همکاری با سایر کشورها بود که منجر به بی کیفیتی خودرو شد و باعث شد خودروهای ناقص بیش از ۶ ماه در کف پارکینگ های باشند و این بی کیفیتی ها به مردم منتقل می شد. خوشبختانه امروز همه محصولات مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته و محصولات از کارخانه به طور مستقیم عرضه می شود و این مشکل بر طرف شده است.»

براساس آمار، در طول 7 ماه اخیر 35 درصد مراجعه مردمی به نمایندگی ها کاهش پیدا کرده است. علاوه بر این 42 پروژه کیفی طراحی و در حال انجام است. به طور کلی در پروژه های کیفی، قبل از اینکه محصول عرضه شود باید رفع نقص انجام شود و این یعنی کیفیت که برابر است با بقای تولید کننده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی