ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا 5
تکنولوژی

سونی 10‌ شهریورماه ظاهرا از گوشی اکسپریا 5 مارک 4 رونمایی می‌کند

سونی در توییت جدید خود اشاره کرد که پنجشنبه هفته آینده رویداد جدیدی برگزار می‌کند و در آن شاهد اکسپریا 5 IV خواهیم بود.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سونی در تاریخ اول سپتامبر (10 شهریور) میزبان رویداد جدید خواهد بود که در آن شاهد معرفی گوشی جدید اکسپریا 5 IV یا مارک 4 هستیم. رویداد سونی ساعت 11:30 دقیقه (به وقت تهران) برگزار خواهد شد و به‌صورت زنده از کانال رسمی این شرکت در یوتیوب پخش می‌شود.

توییت جدیدی که توسط حساب رسمی سونی منتشر شده، به برگزاری این رویداد در اول سپتامبر اشاره می‌کند. هرچند در این توییت به دستگاه خاصی اشاره نشده، اما طبق ویدیو پیوست شده آن، شاهد یک گوشی هوشمند جمع‌و‌جور خواهیم بود که احتمالا دارای سخت‌افزار دوربین قابل‌توجهی است. هرچند در این ویدیو جزئیات دیگری از این دستگاه فاش نشده، اما اکثر خبرگزاری‌ها به اکسپر‌یا 5 IV اشاره کرده‌اند.

مشخصات احتمالی سونی اکسپریا 5 IV

اکسپریا 5

بر اساس شایعات و گزارش‌هایی که اخیرا درباره سونی اکسپریا 5 IV منتشر شده، این گوشی احتمالا از چیپ اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و تنظیمات دوربین مشابه با اکسپر‌یا 1 IV یعنی سه سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه دارای نمایشگر 6 اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و فناوری شارژ بی سیم باشد.

همچنین شایعات حاکی از آن است که که سونی اکسپریا 5 IV تقریبا آماده عرضه است، زیرا در چند روز گذشته اسناد مربوط به گواهی FCC آن فاش شده بود. با این حال، به‌نظر می‌رسد پنجشنبه هفته آینده جزئیات رسمی بیشتری درباره این دستگاه داشته باشیم.

سونی اوایل سال جاری و در ماه می از جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی اکسپریا 1 IV با قابلیت‌های جذابی در زمینه عکاسی، فیلم‌برداری، تماشای فیلم و گیمینگ رونمایی کرد. در حالی که این شرکت معمولا دستگاه‌های سری اکسپر‌یا 5 را در کنار آخرین مدل اکسپریا 1 خود عرضه می‌کند، اکسپریا 5 مارک 4 همراه با اکسپریا 1 مارک 4 عرضه نشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی