ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پهپاد DJI Avata با شارژدهی 18 دقیقه‌ و دوربین حرفه‌ای معرفی شد [تماشا کنید]

جديدترین پهپاد DJI با نام Avata FPV به‌تازگی از راه رسیده و قیمتی مدل پایه آن از 629 دلار آغاز می‌شود.

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

جدیدترین پهپاد DJI با نام DJI Avata FPV به‌تازگی از راه رسیده و قیمتی مدل پایه آن از 629 دلار آغاز می‌شود. این پهپاد از شارژدهی 18 دقیقه‌ای و دوربین حرفه‌ای با زاویه دید 155 درجه‌ای بهره می‌برد.

یکی از جدیدترین پهپادهای DJI، مدل مینی 3 پرو (بررسی دیجیاتو) بود که ابعاد کوچکی داشت و قابلیت حمل آسانی داشت. حال این شرکت از یک پهپاد دیگر رونمایی کرده که نامش Avata FPV است. حال این پهپاد جدید DJI چه مشخصه‌هایی دارد؟

مشخصات و قیمت پهپاد DJI Avata FPV

پهپاد DJI

به نقل از منبع آگاه، پهپاد جدید چینی‌ها با هدف جدیدی روانه بازار شده است. یکی از هدف‌های این محصول، ارائه ویژگی پیشرفته‌ای برای تجربه پرواز با دید اول شخص است. پسوند FPV در اسم این پهپاد نیز به همین موضوع اشاره دارد. در واقع کاربران این پهپاد می‌توانند با استفاده از هدست هوشمند DJI FPV Googles V2 چنین تجربه‌ای را کسب کنند. این هدست به شکل مستقیم و Real-time کاربر را به دوربین پهپاد متصل می‌کند تا پروازی خارج از بدن خود داشته باشد.

پهپاد DJI

این پهپاد حرفه‌ای انرژی خود را از طریق باتری 2420 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند و به همین ترتیب، توانایی شارژدهی 18 دقیقه‌ای را دارد. وزن این پهپاد تازه‌وارد به 410 گرم می‌رسد و می‌توان گفت که چندان سنگین نیست. DJI پره‌های پهپاد جدیدش را به نوعی محافظ جدید تجهیز کرده تا مقاومت بیشتری در برابر شرایط محیطی داشته باشد. دوربین استفاده شده در Avata FPV دارای حسگری با اندازه "1/1.7 اینچی با قابلیت فیلم‌برداری 4K 60FPS یا 2.7K 120FPS است.

همان‌طور که گفته شد، قیمت جدیدترین پهپاد DJI از 629 دلار آغاز می‌شود؛ اما اگر بخواهید دیگر تجهیزات این پهپاد از جمله هدست هوشمند و کنترلر حساس به حرکتش را تهیه کنید، قیمت نهایی این پکیج به 1168 دلار خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی