ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رایتل 7 گیگابایت اینترنت به ساکنین کردستان هدیه می‌دهد

ساکنین استان کردستان در طرح ویژه رایتل می‌توانند با تهیه سیم‌کارت از بسته اینترنت 7 گیگابایتی بهره‌مند شوند.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۵

رایتل از طرح ویژه خود برای ساکنین استان کردستان رونمایی کرده که طبق آن، مردم این استان می‌توانند با تهیه سیم‌کارت از بسته اینترنت رایگان 7 گیگابایتی بهره‌مند شوند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی رایتل، به دنبال افزایش سرعت اینترنت رایتل در کردستان، این اپراتور طرح ویژه خود را با ارائه هدایای متنوع پیشنهاد داده است.

بر اساس این طرح، کردستانی‌ها تا 15 شهریور ماه فرصت دارند نسبت به تهیه سیم‌کارت اقدام کنند و از هدایای بسته آغازین و 7 گیگابایت اینترنت رایگان بهره‌مند شوند. با مراجعه به فروشگاه آنلاین رایتل می‌توانید هر کدام از سیم‌کارت‌های این اپراتور را تهیه کنید.

گفتنی ا‌ست امکان بهره‌مندی از طرح برای تمامی سیم‌کارت‌های رایتل فراهم خواهد بود.

هدیه رایتل کردستان

آنطور که در کمپین این اپراتور آمده است، با خرید سیم کارت اعتباری، تا 14 گیگابایت اینترنت هدیه و تا 140 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه به خریداران اختصاص خواهد یافت. اینترنت هدیه برای خریداران سیم کارت دائمی نیز تا 50 گیگابایت و 1000دقیقه مکالمه درون شبکه است.

لازم به ذکر است رایتل مدعی است ارائه‌دهنده به‌صرفه‌ترین تعرفه اینترنت و مکالمه در کشور است. این اپراتور سعی دارد تا در تمام کشور مراکز فروش و ارائه خدمات را راه اندازی کند تا مشترکین رایتل در سراسر کشور به آسانی بتوانند به مراکز فروش این اپراتور دسترسی پیدا کنند . این اپراتور همانند سایر اپراتور ها برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن رایتل من را نیز ارائه داده است تا از طریق این اپلیکیشن بتوانند به کلیه خدمات این اپراتور دسترسی پیدا کنند .

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی