ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کولر گازی جدید شیائومی
تکنولوژی

شیائومی از یک کولر گازی کم‌مصرف 440 دلاری رونمایی کرد

این محصول برنده جایزه طراحی Red Dot سال 2022 نیز هست.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

تازه‌ترین محصول شیائومی در حوزه لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه هوا، کولر گازی MIJIA Natural Wind Air-Conditioner 1.5HP است که جهت راحتی هرچه بیشتر کاربران، بروزرسانی‌های متعددی را پشت سر گذاشته است.

محصول جدید شیائومی از یک منحرف‌کننده باد سه بعدی با زاویه عریض برخوردار است و می‌تواند پهنه وسیعی از محیط را تحت پوشش قرار دهد. به عبارت دیگر ویژگی مذکور باعث می‌شود تا این محصول برخلاف کولر‌های سنتی دارای منحرف‌کننده بالا به پایین از عملکرد بهتری برخوردار باشد.

کولر گازی تازه شیائومی برای جریان باد ایجاد شده دارای 4 گزینه مختلف است که موارد نرم، پرده آسمان، کفپوش و فراگیر را شامل می‌شوند. همچنین 14 پروانه داخلی به همراه 48 حفره کوچک روی هر یک از آنها موجب عملکرد بهتر دستگاه شده‌اند. در ضمن این محصول از سیستم نورپردازی داخلی هم بهره‌مند است.

کولر گازی جدید شیائومی

مشخصات تکمیلی کولر گازی جدید شیائومی

لازم به ذکر است که این محصول تازه شیائومی علاوه بر موارد مذکور از فناوری ضدخنک‌سازی فوری نیز بهره‌مند است، قابلیتی که موجب می‌شود عملکرد‌های گرمایشی دستگاه بدون تاثیر گذاشتن روی سایر قابلیت‌ها به شکل کلی بهبود پیدا کنند.

این محصول همچنین به ویژگی‌های گرمایش سریع و سرمایش سریع نیز مجهز است و سرعت کمپرسور آن می‌تواند ظرف چند ثانیه تا 10 برابر افزایش یابد، در نتیجه نیازی نیست که کاربران برای رسیدن به دمای مورد نظر زمان زیادی را منتظر بمانند.

کولر گازی جدید شیائومی

کولر گازی مذکور دارای قابلیت پاکسازی خودکار داخلی و خارجی است و از یک فیلتر ضد باکتری و قارچ نیز استفاده می‌کند. این محصول همچنین با گذراندن آزمون زیست محیطی دشوار Weikai یک کولر گازی دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود و به علت طراحی نوآورانه خود قادر است سالیانه تا حدود 112 کیلووات در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند.

در پایان باید گفت که این محصول با قیمت 438 دلار در چین عرضه شده و خرید مستقیم آن از شیائومی یا سایر خرده‌فروشی‌های چینی امکان‌پذیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۶ شهریور ۱۴۰۱

    ظرفیت سرمایشش چقدره؟

مطالب پیشنهادی