ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی میت 50 پرو با بریدگی عریض بالای نمایشگر و در پنج رنگ متنوع می‌آید

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی تصاویری از محافظ نمایشگر آن لو رفته که از بریدگی عریضی در قسمت بالای نمایشگر دستگاه خبر می‌دهد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

هواوی قصد دارد سری میت 50 را در تاریخ 15شهریور ماه (6 سپتامبر) معرفی کند. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، تصاویری از محافظ نمایشگر آن لو رفته که از بریدگی عریضی در قسمت بالای نمایشگر دستگاه خبر می‌دهد. همچنین منبع آگاه دیگری با به اشتراک گذاشتن رندرهایی از هواوی میت 50 پرو اطلاعات بیشتری درباره ترکیب رنگ و طراحی ظاهری این گوشی هوشمند ارائه کرده است.

یکی از منابع آگاه بازار به نام Digital Chat Station می‌گوید انتظار می‌رود سری جدید میت هواوی، به جای آنکه عرض بیشتری داشته باشند، بلندتر از سری قبل باشد. تنها چند روز به تاریخ رویداد رونمایی این سری باقی مانده و خبرهای مختلفی در مورد این گوشی هوشمند منتشر می‌شود. گفته می‌شود هواوی میت 50 احتمالا با نمایشگر 1.5k از راه می‌رسد.

رندرهای هواوی میت 50 پرو

یکی دیگر از منابع آگاه بازار رندرهایی از هواوی میت 50 پرو منتشر کرده که نمایشگر، دوربین و رنگ موبایل جدید چینی‌ها را به خوبی نمایش می‌دهد. با توجه به رندرهای فاش شده، ظاهرا این گوشی هوشمند از نمایشگر با لبه خمیده در سمت راست و چپ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اما با این وجود، در طرح‌های مفهومی، موبایل جدید دارای یک بریدگی عریض است. جدیدترین اطلاعات فاش شده در مورد این گوشی هوشمند نشان می‌دهد بعید است که هواوی اندازه بریدگی بالای نمایشگر یا همان ناچ را کوچکتر کند و احتمال دارد ابعاد این بریدگی هم اندازه میت 20 پرو باشد.

براساس اطلاعات فاش شده ظاهرا این بریدگی از فناوری‌های جدید تشخیص چهره و همچنین تشخیص وضعیت بدن پشتیبانی خواهد کرد. همچنین، ممکن است دوربین سلفی جای بهتری قرار گیرد. در رندرهای به اشتراک گذاشته شده از سوی این منبع آگاه، موبایل جدید هواوی در پنج ترکیب رنگ سبز زیتونی، سفید، نقره ای، طلایی و مشکی در دسترس کاربران قرار می گیرد. هواوی میت 50 پرو ظاهرا براساس رندرها با دوربین چهارگانه عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی