ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تورم دامن محصولات مرسدس بنز را گرفت؛ افزایش قیمت برای سال 2023

اکثر محصولات مرسدس در مدل ۲۰۲۳ بدون تغییرات فنی به فروش خواهند رسید. اما با وجود این، قیمت مدل‌ها افزایش پیدا کرده‌ است.

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

مرسدس برای عرضه مدل ۲۰۲۳ از محصولات خود آماده می‌شود. به همین جهت موجودی نمایندگی‌های این شرکت به زودی با مدل‌های جدید بروزآوری خواهد شد. اکثر محصولات مرسدس در مدل ۲۰۲۳ بدون تغییرات خاصی به فروش خواهند رسید. اما با وجود این، قیمت مدل‌ها افزایش پیدا کرده‌ و مشتریان باید مبالغ بیشتری برای آنها پرداخت کنند.

مرسدس بنز

G کلاس پرچمدار افزایش قیمت در بین محصولات مرسدس بنز

نگاهی به لیست قیمت جدید مرسدس بنز نشان می‌دهد شاسی‌بلند پرطرفدار G کلاس بیشترین افزایش قیمت را دارد. برای خرید مدل ۲۰۲۳ از این خودروی نمادین در تریم G550 حالا باید ۱۳۹ هزار و ۹۰۰ دلار پرداخت کرد که در مقایسه با مدل ۲۰۲۲ این رقم ۸۱۵۰ دلار بیشتر است. البته مرسدس بنز تاکید دارد G کلاس مدل ۲۰۲۳ تغییراتی خواهد داشت و همین امر افزایش قیمت آن را توجیه می‌کند.

مرسدس بنز

به غیر از G کلاس، افزایش قیمت AMG GLE 63S 4Matic+ نیز قابل توجه است. این کراس‌اوور اسپرت در مدل ۲۰۲۳ قیمت خالصی برابر با ۱۲۰ هزار دلار دارد. این در حالی است که مدل ۲۰۲۲ با پرداخت ۱۱۶۸۵۰ دلار قابل خرید بود. استفاده از رنگ متالیک به صورت استاندارد در برخی تریم‌ها تنها تغییر خانواده GLE مدل ۲۰۲۳ است. اما در سایر مدل‌ها افزایش قیمت محصولات مرسدس بنز چیزی بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار خواهد بود.

مرسدس بنز

بد نیست اشاره کنیم سبد محصولات مرسدس بنز برای سال آینده از نظر مدل‌های الکتریکی بسیار متنوع‌تر خواهد شد. ضمن اینکه AMG C43 جدید با تکنولوژی برگرفته از خودروهای فرمول یک به فروش خواهد رسید. شاید بدانید این سدان اسپرت از توربوشارژ برقی بهره می‌برد و موتور آن به طور جداگانه و تحت نظارت یک مهندس اختصاصی مونتاژ خواهد شد. برای اولین بار است که در مدلی غیر از AMG 63 مرسدس سیاست یک مهندس یک موتور را پیاده می‌کند.

گفتنی است ارزان‌ترین محصول مرسدس بنز در ایالات متحده CLA 250 خواهد بود. مدل ۲۰۲۳ از این سدان کوچک ۳۹,۳۵۰ دلار قیمت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی