ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

وزیر ارتباطات: بسته‌های ۶۰ گیگابایتی توسط اپراتورهای سیار عرضه خواهد شد

وزیر ارتباطات اعلام کرد که به رگولاتوری دستور داده تا به اپراتورهای سیار ابلاغ کند تا یک بسته بلند مدت ۶۰ گیگابایت تا هفته آینده تعریف و توسط آنها عرضه شود. «عیسی زارع پور» در ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۴

وزیر ارتباطات اعلام کرد که به رگولاتوری دستور داده تا به اپراتورهای سیار ابلاغ کند تا یک بسته بلند مدت ۶۰ گیگابایت تا هفته آینده تعریف و توسط آنها عرضه شود.

«عیسی زارع پور» در حاشیه آیین نامه افتتاحیه پروژه‌های ارتباطی در کشور در هفته دولت تاکید کرد که بعد از وقفه‌ای طولانی قرار است تا بالاخره اپراتورهای سیار کشور دوباره بسته‌های بلند مدت با حجم زیاد عرضه کنند. خرداد ماه امسال بود که اپراتورها عرضه بسته‌های بلند مدت خود را متوقف کردند و این کار با حجم انتقادات انبوهی روبرو شده بود. وزیر ارتباطات نیز در تیرماه در برنامه‌ای تلویزیونی وعده داد که به زودی بسته‌های جدیدی توسط اپراتورها تعریف خواهد شد ولی تا به امروز است اتفاق رخ نداده است.

زارع پور در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه بالاخره در چه زمانی قرار است این بسته‌های جدید تعریف شوند گفت: «اتفاقا پیگیر این موضوع بودم و با رییس رگولاتوری نیز صحبت کردم که بسته‌های جدیدی باید توسط اپراتورها تعریف شود. در حال حاضر دستور دادیم تا یک بسته ۶۰ گیگابایتی توسط همه اپراتورها تعریف شود و تا هفته آینده به مردم عرضه شود.»

از مدت زمان این بسته هنوز اطلاعات دقیقی مشخص نیست اما با توجه به وعده‌ای که پیش‌تر وزیر ارتباطات در برنامه جهان آرا در صدا و سیما داده بود، احتمالا این بسته‌ها شش ماهه خواهد بود. در مورد قیمت این بسته نیز اطلاعات خاصی در دسترس نیست و باید دید اپراتورها بسته بلند مدت خود را با چه قیمتی به دست مشترکین می‌رسانند.

زارع پور تاکید کرده که پیگیر اجرایی شدن عرضه این بسته اینترنتی خواهد بود. در حال حاضر معدود اپراتورهای موبایل (اپراتورهای مجازی) بسته‌های بلند مدت با حجم زیاد به مشتریان خود عرضه میکنند و دو اپراتور اصلی کشور یعنی همراه اول و ایرانسل، چنین بسته‌ای برای عرضه ندارند. به نظر می‌رسد با دستوری که وزیر ارتباطات امروز درباره آن صحبت کرده، عرضه این بسته‌ها دوباره از سر گرفته شود و به دست مشترکین برسد.

شما در حال حاضر از چه بسته اینترنتی در شبکه سیار استفاده میکنید و آیا عرضه یک بسته ۶۰ گیگابایتی بلند مدت را برای مصرف اینترنتی خود کافی می‌دانید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی