ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اطلاعات تایید نشده جدید از شارژر آیفون 14 پرو
تکنولوژی

آیفون 14 و 14 پرو مکس احتمالا از شارژرهای 30 واتی پشتیبانی می‌کنند

گمان‌ می‌رود اپل در سری آیفون 14 نیز به استفاده از درگاه لایتنیگ ادامه دهد.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

با اینکه تنها حدود یک هفته با معرفی سری آیفون 14 فاصله داریم، یکی از منابع دنیای فناوری با تاکید روی گزارشی که اخیرا عنوان کرده بود شارژرهای 30 واتی GaN برای آیفون استفاده خواهند شد، ادعا کرده که نسخه پرو این سری از یک شارژر 30 واتی جدید پشتیبانی خواهند کرد.

این ادعای تایید نشده توسط کاربر توییتر به نام DuanRui مطرح شده که سابقه کم و بیش خوبی در انتشار اطلاعات غیر رسمی محصولات اپل دارد. وی در توییت خود عنوان کرده آیفون 14 پرو ممکن است از شارژر 30 واتی استفاده کند چراکه نمونه‌هایی از آن برای رسانه‌ها ارسال شده‌اند تا در ویدیوی تبلیغاتی نسل جدید آیفون به کار گرفته شوند.

اطلاعات تایید نشده جدید از شارژر آیفون 14 پرو

وی در ادامه خاطر نشان کرده که کابل فراهم شده توسط تولید‌کننده شارژر همچنان از واسط کاربری لایتنینگ استفاده می‌کند زیرا اپل قصد دارد تا تغییر به درگاه USB-C را طی سال 2023 و با عرضه سری آیفون 15 عملی کند.

اطلاعات احتمالی از شارژر سری آیفون 14

لازم به ذکر است این نخستین باری نیست که یک خبر غیر رسمی در خصوص شارژر سریع‌تر 30 واتی برای نسخه‌های پرو آیفون 14 به گوش می‌رسد. حدود 5 ماه پیش «مینگ چی کو» تحلیلگر معتبر محصولات اپل نیز ادعا کرده بود که اپل احتمالا شارژر GaN بعدی را در سال 2022 عرضه خواهد کرد که 30 واتی است و از زبان طراحی تازه‌ای برخوردار است.

حال با وجود اینکه اپل یک شارژر 35 واتی GaN را برای مک‌بوک ایر M2 عرضه کرده، پشتیبانی نسل جدید گوشی‌های هوشمند اپل از یک شارژر جدید با قابلیت‌های سریع‌تر نمی‌تواند امر چندان غافلگیر‌کننده‌ای تلقی شود، به خصوص که امروزه رقبای اپل شارژرهایی با سرعت دیوانه‌وار را به کاربران خود ارائه می‌دهند.

اطلاعات تایید نشده جدید از شارژر آیفون 14 پرو

البته کو و DuanRui تنها منابعی نیستند که از شارژر مذکور صحبت کرده‌اند و Kioriku منبع دیگری است که در سال‌های اخیر پیش‌بینی‌های درستی در خصوص آیفون ارائه داده بود، مانند سایرین احتمال استفاده از شارژر 30 واتی در آیفون 14 پرو را مطرح کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی