ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

بسته اینترنت و مکالمه رایگان برای کاربران شاتل موبایل فعال خواهد شد

شاتل موبایل به مناسبت سالروز تولد خود مکالمه و اینترنت رایگان به کاربران خود هدیه می‌دهد.

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۵

شاتل موبایل با اعلام اینکه به مناسبت پنجمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه شاتل، هدایای ویژه‌ای برای مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند خود در نظر گرفته است، از اعطای بسته 60 دقیقه مکالمه و یا یک گیگابایت اینترنت همراه هدیه به مشترکان خود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور به عنوان Full MVNO با هسته شبکه مستقل، یازدهم شهریور ماه 1401 پنج ساله می شود. ازهمین رو قصد دارد به مناسبت پنجمین سالگرد فعالیت خود 60 دقیقه مکالمه و یا یک گیابایت اینترنت همراه به مشترکان خود هدیه دهد.

بر اساس این گزارش، به تمامی مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل، 60 دقیقه مکالمه و یا یک گیگابایت اینترنت همراه هدیه داده خواهد شد.

شاتل موبایل در بخش دیگری از توضیحات خود درباره سالگرد 5 سالگی این اپراتور اعلام کرده، در این پنج سال، شاتل موبایل همواره کوشیده تا با ارائه خدمات باکیفیت و متنوع ارتباطی شامل مکالمه، پیامک و اینترنت 4G/LTE و پیاده سازی ایده‌ها و فناوری‌های جدید و خلاقانه، ارائه دهد.

این اپراتور تاکید کرد که هدف از این رویکرد، علاوه بر ایجاد تحول در صنعت ارتباطات کشور، امکان ارتباط آسان و باکیفیت برای مشترکین شاتل است.

عرضه سیم‌کارت‌ هوشمند شاتل موبایل با قابلیت اتصال به هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، پیاده سازی قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان، قابلیت انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، اشتراک سرویس محبوب فیلم و سریال نماوا و عرضه متنوع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین بسته های اینترنت همراه و ترکیبی، از ویژگی های متمایزی است که اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود فراهم کرده و می کوشد همواره با بهبود کیفیت خدمات خود برای آنها ارزش آفرین باشد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی