ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین ایرباد جهان مجهز به کیس شارژ هوشمند و نمایشگر لمسی معرفی شد

شرکت JBL از هدفون‌ بی‌سیم جدید Tour Pro 2 مجهز به کیس شارژ هوشمند رونمایی کرد که از نمایشگر لمسی بهره می‌برد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

شرکت JBL از هدفون‌ بی‌سیم جدید Tour Pro 2 مجهز به کیس شارژ هوشمند رونمایی کرده که از نمایشگر لمسی بهره می‌برد و به کاربران اجازه می‌دهد گوشی هوشمند خود را کنار بگذارند.

این نخستین کیس شارژ هوشمند ایرباد در جهان است. ایرباد جدید این شرکت از قابلیت حذف نویز تطبیقی ​​و ANC قابل تنظیم در کنار کیس شارژ با صفحه نمایش کنترل لمسی 1.45 اینچی LED بهره می‌برد.

کاربران با استفاده از نمایشگر روی کیس می‌توانند پخش موسیقی را مدیریت کرده و تنظیمات لازم را روی ایرباد انجام دهند. همچنین این نمایشگر لمسی به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند بدون نیاز به گوشی، تماس‌ها، پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی را دریافت کنند. در نتیجه این هدفون بی‌سیم با کیس جدیدش می‌تواند گزینه خوبی برای کاربرانی باشد که ساعت هوشمند ندارند. کیس هدفون بی‌سیم وزن زیادی ندارد و به راحتی در جیب جا می‌شود. در نتیجه این ویژگی‌ها می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.

ایرباد با کیس هوشمند و نمایشگر لمسی

ایرباد جدید Tour Pro 2 از بلوتوث 5.3 LTE پشتیبانی می‌کند و دارای درایورهای 10 میلی‌متری است. این در حالی است که ایرباد Tour Pro Plus از درایورهای 6.8 میلی‌متری بهره می‌برد. شرکت JBL می‌گوید شارژ هدفون جدید بی‌سیم تا 40 ساعت دوام می‌آورد و خود هدفون می‌تواند حدود 10 ساعت کار کند.

گفتنی است ایرباد Tour Pro 2 دارای شش میکروفون داخلی است. هرچند هدفون بی‌سیم Tour Pro Plus نیز دارای همین تعداد میکروفون داخلی بود، اما ظاهرا هدفون Tour Pro 2 از طول عمر باتری بیشتر و عملکرد بهتری نسبت به Tour Pro Plus بهره می‌برد.

هدفون بی‌سیم  Tour Pro 2 با قیمت 249 یورو یا 220 پوند به فروش می‌رسد. این ایرباد با رنگ مشکی و طوسی قرار است برای ژانویه 2023 به بازار عرضه شود. باید دید آیا کاربران از این ایرباد جدید استقبال می‌کنند و تمایل به خرید آن دارند یا خیر.

اگر دوست داشتید می‌توانید این مطلب را با دوستان‌تان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Dars
    Dars | ۱۰ شهریور ۱۴۰۱

    سلام
    چه هیجان انگیز و جالب
    تجربه ی استفاده ی همزمان از ارپاد و کیس هوشمندی که نشون میده چه قابلیت هایی رو میشه بهش اضافه کرد..
    عالی!

مطالب پیشنهادی