ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیش‌بینی تازه در خصوص سری آیفون 14
تکنولوژی

اپل در تولید اولیه سری آیفون 14، روی مدل‌های پرو تمرکز کرده است

تمامی شواهد حاکی از آن هستند که عرضه سری آیفون 14 در مقایسه با نسل‌های پیشین اهمیت ویژه‌ای برای اپل دارد.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

یکی از تحلیلگران دنیای فناوری طی پیش‌بینی تازه‌ای اعلام کرده که عرضه سری آیفون 14 در هفته آتی یک نقطه عطف دیگر برای غول دنیای فناوری یعنی اپل خواهد بود و کوپرتینویی‌ها به فروش بالاتر مدل‌های پرو دلخوش کرده‌اند.

پیش‌بینی مذکور توسط «دنیل آیوز» از شرکت خدمات مالی ودبوش انجام شده و اظهارات وی حاوی اطلاعات مهمی در خصوص نسل آتی آیفون است. برای مثال ودبوش هنوز بر این عقیده است که علیرغم شکل‌گیری تلاطم بسیار در اقتصاد جهانی، سفارش اولیه اپل مبنی بر 90 میلیون واحد همچنان پابرجاست.

در یادداشتی که آیوز در اختیار Ped30 قرار داده، چنین عنوان شده که نظارت روی اپل توسط بخش آسیایی زنجیره تامین ودبوش ظرف چند هفته اخیر به شکل مستمر ادامه یافته و اپل همزمان با آماده شدن برای عرضه آیفون 14، در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد.

پیش‌بینی تازه در خصوص سری آیفون 14

به عقیده وی، رسیدن به چنین اهدافی با وجود مشکلات موجود در زنجیره تامین و سیاست‌های پیشگیرانه سفت و سخت چین برای کووید-19 در سال جاری میلادی، یک دستاورد بزرگ دیگر برای «تیم کوک» و اپل محسوب می‌شود.

اطلاعات تکمیلی از عرضه سری آیفون 14

لازم به ذکر است که در سوی دیگر آیوز باور دارد اپل در انتظار تمرکز سنگین بازار روی ترکیب مدل‌های پرو و پرو مکس است. وی همچنین عقیده دارد قیمت آیفون 14 پرو با وجود تغییرات و بروز‌رسانی‌ها تا 100 دلار افزایش خواهد یافت.    

او در ادامه عنوان می‌کند اپل همچنان در حال طی کردن روند رو به رشد خود است و با وجود مشکلات جهانی در حوزه اقتصاد، تمامی تمرکز خود را روی سری آیفون 14 گذاشته که چیزی به عرضه آن باقی مانده است.

پیش‌بینی تازه در خصوص سری آیفون 14

همچنین با اینکه طبق گمانه‌زنی‌های موجود مدل‌های غیر پرو سری چهاردهم عملا فرقی با آیفون 13 ندارند، اما انتظارات همچنان از این نسل بالاست و در نتیجه هرچه به تاریخ 16 شهریور، یعنی تاریخ معرفی نسل بعدی آیفون‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، هیجان بیشتری دنیای فناوری را در بر می‌گیرد.   

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی