ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بی وای دی تانگ
خودرو

ورود رسمی BYD به بازار اروپا؛ اولین نمایش تانگ، هان و یوان در نمایشگاه خودرو پاریس

شرکت بی ‌وای‌ دی چین اخیرا تمامی رکوردهای قبلی خود در زمینه تیراژ تولید خودروهای برقی و هیبریدی را شکسته است.

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

شرکت بی ‌وای‌ دی در پاییز سال جاری مدل‌های متنوعی از خودروهای جدید خود را روانه بازار اروپا خواهد کرد. این مدل‌ها شامل بی وای دی تانگ، هان و یوان پلاس هستند که در ماه اکتبر سال جاری در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی خواهند شد.

بی ‌وای‌ دی اعلام کرده که این شرکت در حال حاضر با بسیاری از فروشندگان مطرح خودروهای سواری در اروپا توافق کرده است . بنابراین انتظار می‌رود اولین گروه از این خودروها در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی به مشتریان تحویل داده شوند.

بی ‌وای ‌دی اعلام کرد که در اوایل سال ۱۹۹۸، این شرکت یک شعبه اروپایی در هلند تأسیس کرد که اولین شعبه خارجی بی ‌وای‌ دی بود. پس از ۲۴ سال سخت‌کوشی، کسب وکار بی ‌وای‌ دی در اروپا به حوزه‌های جدید انرژی وارد شده است. این حوزه‌ها مانند انرژی خورشیدی، ذخیره‌سازی انرژی، اتوبوس‌ها، کامیون‌ها و لیفتراک‌های برقی هستند.

بی وای دی هان

این شرکت در بیش از ۲۰ کشور و بیش از ۱۰۰ شهر اروپا فعالیت دارد. اکنون نیز بی وای دی تانگ و دیگر محصولات این شرکت آماده  فروش گسترده در اتحادیه اروپا هستند.

داده های بی ‌وای ‌دی نشان می‌دهند که در نیمه اول سال ۲۰۲۲، فروش خودروهای سواری انرژی جدید (برقی و هیبریدی) این شرکت از ۶۴۰،۰۰۰ دستگاه فراتر رفته که رشد ۱۶۵.۴ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. مجموع مشتریان خودروهای انرژی جدید نیز از ۲.۳ میلیون فراتر رفته است.  

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی