ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عینک هوشمند
تکنولوژی

لنوو در نمایشگاه IFA 2022 از عینک هوشمند جدیدی رونمایی کرد

این عینک هوشمند با نمایشگر میکرو OLED یک صفحه اختصاصی به کاربران ارائه می‌کند و تقریبا با تمام لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های موبایل سازگاری دارد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵

لنوو در نمایشگاه ایفا 2022 (IFA 2022) از عینک هوشمند جدیدی با نام Lenovo Glasses T1 رونمایی کرد که می‌تواند در هنگام حرکت، به عنوان نمایشگری برای لپ‌تاپ‌های ویندوزی، مک‌بوک، گوشی‌های اندروید، آیفون و هر دستگاه دیگری با پورت USB-C عمل کند.

عینک هوشمند لنوو Glasses T1 یک مانیتور را در دسترس چشمان کاربران قرار می‌دهد که به گفته شرکت، با استفاده از آن می‌توان بازی کرد، محتوا پخش کرد و در مجموع یک مانیتور شخصی برای انجام کارها محسوب می‌شود.

قابلیت‌های عینک هوشمند لنوو Glasses T1

عینک هوشمند

عینک T1 در نگاه اول کاملا شبیه به یک عینک آفتابی استاندارد به نظر می‌رسد. لنوو عینک هوشمند خود را به یک نمایشگر میکرو OLED مجهز کرده که از وضوح 1080p و فرکانس 60 هرتز پشتیبانی می‌کند تا مرز جدیدی را برای این دستگاه‌های تعریف کرده باشد.

نمایشگر دستگاه همچنین دارای گواهینامه TUV Low Blue Light و TUV Flicker Reduced است تا هیچ نگرانی در رابطه با قرار دادن آن در فاصله بسیار نزدیک با صورت خود وجود نداشته باشد.

مانند بسیاری از عینک‌های هوشمند موجود در بازار، این دستگاه نیز از اسپیکرهای داخلی با کیفیتی بهره می‌برد و روی دسته سمت چپ آن دکمه‌های تنظیم صدا دیده می‌شود که می‌توانند هنگام حضور در مکان‌های عمومی کاربردی باشند. لنوو ادعا می‌کند که این عینک یک «فضای کاری خصوصی» را به کاربران ارائه می‌کند، به این معنی که محتوا آن فقط برای چشمان خود کاربر قابل نمایش خواهند بود.

عینک هوشمند

با وجود پورت USB-C، این عینک تقریبا از تمام دستگاه‌های موجود در بازار پشتیبانی می‌کند. لنوو همچنین یک رابط اختصاصی نیز به کاربران ارائه کرده تا گوشی‌های آیفون با پورت لایتنینگ قدیمی اپل نیز با آن سازگاری داشته باشند.

لنوو همچنین ادعا کرده که این پوشیدنی بازده نوری بالا و مصرف انرژی بسیار کمی دارد که باعث می‌شود باتری دستگاه در زمان کوتاهی خالی نشود. با این حال، جزئیات مربوط به باتری آن به‌طور دقیق اعلام نشده و باید تا زمان عرضه دستگاه منتظر باشیم.

عینک هوشمند لنوو T1 که در بازار چین به عنوان «عینک یوگای لنوو» (Lenovo Yoga Glasses) شناخته می‌شود، قرار است از اواخر سال 2022 در چین به فروش برسد و سپس در سال 2023 وارد بازارهای منتخب خواهد شد که البته جزئیات آن‌ها هنوز اعلام نشده است. قیمت آن نیز هنوز مشخص نشده، اما این برند قصد دارد عینک‌های هوشمند خود را با قیمتی کمتر از 500 دلار روانه بازار کند. قیمت رسمی آن در زمانی نزدیک به عرضه عینک اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی