ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی
تکنولوژی

این محصول خلاقانه ال‌جی از کفش‌ها محافظت کرده و آنها را ضدعفونی می‌کند

این دستگاه Styler ShoeCase نام دارد و می‌تواند از کفش‌ها در برابر رطوبت و اشعه فرابنفش که باعث تغییر رنگ پارچه می‌شوند، محافظت کند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

ال جی با حضور در نمایشگاه ایفا 2022، از جا کفشی خلاقانه‌ای با نام Styler ShoeCase رونمایی کرد که می‌تواند از کفش‌ها در برابر رطوبت محافظت کند و همچنین دارای فیلترهایی است که از آن‌ها در برابر اشعه فرابنفش که باعث تغییر رنگ پارچه می‌شود، محافظت می‌کند.

جا کفشی ال جی طراحی بسیار شیک و جذابی دارد و با پنل‌های شفاف خود می‌تواند باعث زیبایی فضای داخلی خانه‌ها شود. همچنین به کاربران امکان می‌دهد تا در هر واحد، چهار کفش را روی یکدیگر قرار دهند. در داخل این دستگاه نیز از نوعی محفظه گردان 360 درجه استفاده شده تا بتوانید کفش‌ها را از تمام زوایایی ممکن به نمایش بگذارید.

محافظت از کفش‌ها با جا کفشی ال جی

ال جی

ال جی همچنین از دستگاه دیگری برای جا کفشی خود رونمایی کرده که Styler ShoeCare نام دارد و می‌تواند بوی بد کف پاهای کاربران را از بین ببرد. در واقع، بسته به نوع و پارچه استفاده شده در کفش، این دستگاه با عملکرد بی‌صدا و کارآمد خود، می‌تواند تا 4 جفت کفش را تنها در 37 دقیقه تازه کند.

ال جی در پست وبلاگ خود توضیح می‌دهد از آنجایی که نسل هزاره (Millennials) و نسل زد (Gen Z) علاقه زیادی به جمع‌آوری کفش‌های کتانی گران‌قیمت، لوکس و خاص دارند، آن‌ها به دنبال این بودند که ببینند برای کمک به علاقه‌مندان کفش‌های ورزشی چه کاری می‌توانند انجام دهند.

ال جی

علاوه بر این موارد، با وجود برنامه LG ThinQ کاربران می‌توانند هر دو دستگاه Styler ShoeCase و ShoeCare کاملا از راه دور کنترل کنند و روی فعالیت آن‌ها نظارت داشته باشند. ال جی همچنین قصد دارد در آینده با برندهای مختلفی همکاری کند تا ویژگی‌های جدیدی را به این برنامه اضافه کند.

در نهایت باید اشاره کرد که این دستگاه فقط در نمایشگاه ایفا 2022 نمایش داده شده و مشخص نیست با چه قیمتی وارد چه بازارهایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی