ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وویا فری
خودرو

دانگ فنگ در قاره سبز؛ زیر برند خودروساز دولتی چین مجوز فروش در اروپا را بدست آورد

شرکت وویا اتومبیل به طور رسمی اعلام کرد که مدل وویا فری مجوز صادرات به اتحادیه اروپا را دریافت کرده است. بنابراین انتظار می‌رود در آینده وویا فری به ۲۷ کشور عضو و غیرعضو اتحادیه ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵

شرکت وویا اتومبیل به طور رسمی اعلام کرد که مدل وویا فری مجوز صادرات به اتحادیه اروپا را دریافت کرده است. بنابراین انتظار می‌رود در آینده وویا فری به ۲۷ کشور عضو و غیرعضو اتحادیه اروپا صادر شود. بنابراین خودروساز دولتی چین یعنی دانگ فنگ اکنون به طور رسمی وارد بازار قاره سبز شده است.

صدور این مجوز نیازمند مطابقت با استانداردهای سخت‌گیرانه اتحادیه اروپا است که شامل قابلیت سازگاری محصول، سیستم‌های کنترل کیفیت، بازیافت قطعات خودرو، ایمنی خودرو، عملکرد قدرتمند، حفاظت از محیط زیست، محدوده پیمایش و سایر موارد هستند. مدل نیو ES8 نیز پس از دریافت این مجوز به کشورهای اروپایی صادر شده بود.

وویا فری

شرکت وویا اتو در تاریخ ۱۷ فوریه سال جاری ورود رسمی خود به بازار اروپا را اعلام کرد. پس از آن، در ۱۱ ژوئن، اولین نمایندگی خارجی وویا در اسلو، پایتخت نروژ افتتاح شد که نروژ را به اولین ایستگاه صادرات وویا در اروپا تبدیل کرد. انتظار می‌رود تحویل محصولات این شرکت به مشتریان نروژی در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی آغاز شود. در آینده، وویا به تدریج وارد بازار سایر کشورهای اروپایی خواهد شد و خط تولید محصولات خود در اروپا را غنی‌تر خواهد کرد.

شاسی بلند اندازه متوسط وویا فری در دو نسخه هیبریدی و تمام برقی عرضه می‌شود. نسخه محدوده پیمایش گسترده به یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر در کنار یک ژنراتور با حداکثر توان ۸۰ کیلووات مجهز شده است. توان کلی موتورهای دوگانه جلو و عقب به ۵۱۰ کیلووات و حداکثر گشتاور آن‌ها به ۱۰۴۰ نیوتن متر می‌رسد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نسخه هیبریدی ۴.۵ ثانیه و شتاب ۰ تا ۱۰۰ نسخه تمام برقی ۴.۷ ثانیه است. نسخه تمام برقی محدوده پیمایش ۵۰۴ کیلومتر دارد.   

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی