ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جام جهانی
تکنولوژی

فیفا در آستانه برگزاری جام جهانی 2022 قطر، پلتفرم NFT خود را راه‌اندازی می‌کند

در حالی که تنها چند ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر زمان باقی مانده است، فیفا (FIFA) نهاد اداره‌کننده فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در جهان، اعلام کرد که قصد دارد یک پلتفرم NFT ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

در حالی که تنها چند ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر زمان باقی مانده، فیفا (FIFA)، نهاد اداره‌کننده فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در جهان اعلام کرده که قصد دارد یک پلتفرم NFT برای اجناس کلکسیونی دیجیتالی با مضمون فوتبال راه‌اندازی کند.

طبق گفته فیفا، این پلتفرم که FIFA+ Collect نام دارد، قرار است اواخر این ماه راه‌اندازی شود و NFTهای «مقرون‌به‌صرفه، جامع و در دسترس» را به کاربران ارائه می‌کند که تصاویر هنری از لحظات قابل توجه فوتبال را به تصویر می‌کشند.

جام جهانی

«رومی گای»، مدیر ارشد بازرگانی فیفا در بیانیه مطبوعاتی آن اعلام کرد:

«این اعلامیه هیجان‌انگیز، آیتم‌های کلکسیونی فیفا را در دسترس تمام طرفداران فوتبال قرار می‌دهد و امکان مالکیت بخشی از جام جهانی فیفا را عمومی می‌کند. درست مانند برچسب‌ها و کلکسیون‌های خاطره‌انگیز ورزشی، این [پروژه] فرصتی را در دسترس تمام طرفداران سراسر جهان قرار می‌دهد تا با بازیکنان مورد علاقه خود، لحظات و موارد دیگری در پلتفرم‌های جدید تعامل داشته باشند.»

توجه شرکت‌های حوزه کریپتو به جام جهانی 2022

FIFA+ Collect روی شبکه بلاکچین Algorand اجرا خواهد شد، یک جایگزین اثبات سهام اتریوم و سولانا که توسط یکی از اساتید دانشگاه MIT توسعه یافته است. فیفا در ماه مه قرارداد رسمی خود با این شبکه بلاکچین را امضا کرد تا به موجب آن، Algorand به اولین پلتفرم رسمی بلاکچین انجمن فوتبال تبدیل شود.

جام جهانی

«الگوراند» همچنین اسپانسر رسمی جام‌ جهانی فوتبال زنان سال 2023 خواهد بود که سال آینده در استرالیا و نیوزلند برگزار می‌شود.

Algorand تنها شرکت حوزه کریپتو نیست که اسپانسر جام جهانی فوتبال 2022 قطر خواهد شد. صرافی ارز دیجیتال Crypto.com نیز در ماه مارس به عنوان «حامی رسمی پلتفرم معامله ارز دیجیتال» جام جهانی 2022 معرفی شده بود.

به‌زودی جزئیات بیشتری درباره مجموعه‌هایی که در FIFA+ Collect گنجانده خواهد شد، منتشر می‌شود و همچنین فیفا قصد دارد در طول جام جهانی، تیزرهایی از انواع NFTهای پلتفرم خود را به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی