ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هرآنچه در کنفرانس خبری سامسونگ در نمایشگاه ایفا 2022 گذشت

سامسونگ در کنفرانس خبری‌اش در ایفا 2022 چشم‌انداز خود موسوم به زندگی هوشمندتر و آینده پایدارتر را تشریح کرد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

سامسونگ در کنفرانس خبری‌اش در نمایشگاه ایفا 2022 (IFA 2022) در شهر برلین، آلمان چشم‌انداز خود موسوم به زندگی هوشمندتر و آینده پایدارتر را تشریح و قابلیت‌های جدید SmartThings این شرکت را معرفی کرد که فرصت‌های جدیدی را در زمینه اتصال، شخصی‌سازی و پایداری بیشتر در تمامی محصولات سامسونگ فراهم می‌کند.

در این مراسم جدیدترین پیشرفت‌های سامسونگ در حوزه لوازم خانگی، تلویزیون‌، نمایشگرها، موبایل و فناوری‌های پوشیدنی معرفی شد که در کنار هم اکوسیستمی را تشکیل می‌دهند که در عین حفاظت از محیط زیست، از سلامت و سبک زندگی فرد حمایت کرده و زندگی روزمره او را جذاب‌تر و سرگرم‌کننده می‌کند.

پیشتاز زندگی متصل با SmartThings

سامسونگ با تلفیق SmartThings در انواع محصولات خود یک اکوسیستم جامع و فراگیر و تجربه‌ای غیرهمگون از انواع دستگاه‌ها ایجاد کرده که به کاربر امکان می‌دهد محیط خود را به هر شکلی که می‌خواهند تغییر داده و کنترل کنند. برنامه SmartThings به مصرف‌کنندگان امکان می‌دهد تا بیشترین بهره را از دستگاه‌های سامسونگ یا هر محصول ثالثی ببرند. به این ترتیب اتصال دستگاه‌ها به هم و داشتن یک تجربه لذت‌بخش‌تر برای کاربر ساده می‌شود.

«بنجامین براون»، مدیرارشد بازاریابی سامسونگ اروپا می‌گوید: «سامسونگ با جدیدترین نوآوری‌های خود تجربه‌ای بازتر، متصل‌تر و هوشمندتر برای همگان فراهم کرده و ماموریت خود را برای ارائه راهکارهای متحول‌کننده و حمایت از سبک‌زندگی و البته مراقبت از سیاره‌مان در اختیار ما می‌گذارد.»

کمک به زندگی پایدار مصرف‌کنندگان

برای ایجاد پایدارترین حالت تجربه از لوازم خانگی و رسیدن به جایگاه برترین برند در حوزه بهره‌وری، سامسونگ قابلیت‌های اتصال مبتنی بر SmartThings را با بهره‌وری انرژی ترکیب و آن را در محصولات لوازم خانگی خود پیاده‌سازی کرده است. به این ترتیب به مشتریان امکان داده می‌شود تا تصمیمات آگاهانه‌ای را با کمک SmartThings Energy بگیرند که الگوهای مصرف را تحت نظر گرفته و با ارائه داده‌های لحظه‌ای، درک میزان مصرف را برای کاربر ساده‌تر می‌کند.

تا سال 2023 تا صد درصد لوازم خانگی سامسونگ مجهز به وای‌فای خواهند شد و امکان استفاده از خدمات SmartThings Energy را خواهند داشت؛ قابلیتی که بصورت پیش فرض امکان کاهش ساده مصرف انرژی را برای آنها فراهم می‌کند. لوازم خانگی سامسونگ حتی از راهکارهای معمولی هم فراتر رفته و امکان صرفه‌جویی تا 10 درصدی در مصرف انرژی را هم فراهم می‌کنند.

با استفاده از راهکارهای پیشنهادی SmartThings Energy و اجرای آنها با استفاده از قابلیت‌های هوشمندانه‌ای مانند AI Energy Mode، کاربر می‌تواند اقداماتی را برای کاهش مصرف در خانه و قرار دادن لوازم در حالت استندبای انجام دهد.

ماشین لباسشویی Bespoke AI با قابلیت AI Ecobubble می‌تواند پودر لباسشویی را به حباب‌هایی تبدیل کند که خیلی زود جذب می‌شوند. به این ترتیب با وجود صرفه‌جویی 70 درصدی در مصرف انرژی، میزان پاک‌کنندگی و سفیدی لباس‌ها هیچ تغییری نمی‌کند. کاربران همچنین می‌توانند میزان هدر رفت انرژی را در چرخه‌های AI Wash کاهش دهند که بهترین میزان استفاده از آب و ماده شوینده را تشخیص داده و سپس میزان خیس‌ خوردن، آب‌کشی و چرخاندن لباس را تعیین می‌کند.

موتور دیجیتال اینورتور ماشین‌های لباسشویی‌ سامسونگ در کنار کمپرسورهای دیجیتال اینورتور یخچال‌های این شرکت، دارای فراگیرترین وارانتی سامسونگ برای 20 سال بوده و این یعنی دیگر نیازی به تعویض لوازم خانگی‌تان به این زودی‌ها نخواهید داشت.

سامسونگ همچنین برای کمک بیشتر به ایجاد اقتصاد پایدار، کنترل از راه‌ دور خورشیدی را معرفی کرده است که با نور خورشید یا فرکانس‌های رادیویی دستگاه‌هایی مانند روترهای وای‌فای کار می‌کند. سامسونگ تخمین زده که در بیش از 7 سال این شرکت خواهد توانست از تولید بیش از 200 میلیون باتری پسماند جلوگیری کند.

همچنین با استفاده از پلاستیک‌های رها شده در اقیانوس برای تولید انواع محصولات از جمله گوشی‌های جدید گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 و البته buds2 Pro، سامسونگ تا پایان سال 2022 بیش از 50 تن پلاستیک رها شده در اقیانوس را پاکسازی خواهد کرد.    

شرکت سامسونگ همچنین به دنبال ایجاد خانه‌های بدون آلایندگی در کل اروپا و از طریق همکاری با شرکای مختلف است. این شرکت با استفاده از باتری‌های خورشیدی Q CELLS روشی برای جمع‌آوری انرژی خورشیدی ایجاد کرده است.

حامی همیشگی سلامت شما

تعهد سامسونگ به زندگی سالم در انواع دستگاه‌های متصل این شرکت مشهود است. از دستگاه کنترل کیفیت هوا تا آشپزی و حتی نگهداری از حیوان خانگی، در همه جا SmartThings روش‌هایی را برای سلامت شما در خانه، پیشنهاد می‌دهد.

قابلیت SmartThings Home Life بر همه خدمات کنونی SmartThings از جمله آشپزی، مراقبت از لباس‌ها، مراقبت از حیوانات، کنترل کیفیت هوا و انرژی متمرکز است و همه را از داخل گوشی هوشمند شما در اختیارتان قرار می‌دهد. دستگاه‌های پوشیدنی سامسونگ با استفاده از حسگرهای پیشرفته BioActive جوانب مختلف بدن شما را بررسی کرده و درکی کلی از سلامت شما در هر حالتی، از کار یا ورزش در اختیارتان می‌دهند.

بازی و سرگرمی شخصی‌سازی شده برای همه

با SmartThings سامسونگ، هر روزتان جذاب است. سامسونگ قابلیت‌های مختلفی را برای سرگرمی شما در اختیارتان قرار می‌دهد. کاربران، گزینه‌های مختلفی از جمله نمایشگرهای بزرگ Micro LED و نمایشگرهای بزرگ Neo QLED 8K و همچنین تلویزیون‌های قابل حمل Freestyle را در اختیار خواهند داشت.

محصول جدید ساموسنگ برای سال 2022 نمایشگر Frame با صفحه مات است که با کمتر کردن میزان بازتاب نور و کیفیت عالی تصویر، فارغ از هر نوع شرایط نوری، تجربه‌ای عالی از تماشای تصویر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

گیمرها هم انواع گزینه‌ها را در اختیار خواهند داشت که شامل مانیتورهای گیمینگ Odyssey Ark با شعاع 1000R می‌شود که حداکثر فراگیری را برای دید کاربر فراهم می‌کند. مانیتور جدید Odyssey Neo G8 هم برای گیمرهای جدی ارائه شده است و مانیتور Smart سامسونگ هم برای کسانی کاربرد خواهد داشت که آن را برای بازی، کار یا سرگرمی بصورت همزمان استفاده می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی