ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S23 اولترا
تکنولوژی

طراحی گلکسی S23 اولترا را در این تصاویر و ویدیوی مفهومی ببینید

این ویدیو و تصاویر مفهومی بر اساس آخرین شایعات ارائه شده درباره پرچمدار آینده سامسونگ طراحی شده‌اند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

تصاویر و ویدیو مفهومی غیررسمی جدیدی از گوشی گلکسی S23 اولترا منتشر شده‌اند که ظاهر و طراحی احتمالی پرچمدار آینده سامسونگ را در رنگ بژ نشان می‌دهند. رندر S23 اولترا در این ویدیو بر اساس آخرین شایعات موجود درباره آن طراحی شده است.

در چند وقت اخیر شایعات زیادی درباره ظاهر گلکسی اس 23 اولترا منتشر شده. به عنوان مثال اخیرا گفته شد که طراحی و ابعاد گلکسی S23 اولترا احتمالا نسبت به نسل قبل تغییری نمی‌کند و اکنون رندرهایی که توسط Technizo Concept منتشر شده‌اند، طراحی و ظاهر این دستگاه را با نمایشگری تخت و کاملا چشمگیر نشان می‌دهد، هرچند طراحی پنل پشتی ظاهرا تغییر چندانی نمی‌کند.

طراحی گلکسی S23 اولترا سامسونگ

در این ویدیوی مفهومی، روی پنل دستگاه مانند S22 اولترا با ماژول دوربین بزرگی مواجه هستیم که از پنل پشتی دستگاه بیرون زده است. همچنین لبه‌های دستگاه ظاهر گرد خود را حفظ کرده‌اند.

حتی به نوعی می‌توان گفت که این طراحی غیررسمی از گلکسی S23 اولترا شباهت بیشتری به سری محبوب گلکسی نوت سامسونگ دارد که کمی منطقی به نظر می‌رسد، زیرا سامسونگ تاکنون چندین بار تاکید کرده که می‌خواهد سری گلکسی S و گلکسی نوت را یکی کند تا در نتیجه این تصمیم، دستگاه‌های بسیار محبوبی مانند S22 اولترا را در دسترس مشتریانش قرار دهد.

علاوه بر ظاهر و طراحی، انتظار می‌رود گلکسی S23 اولترا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2، فناوری نمایشگر OLED نسل دوازدهم سامسونگ که در گلکسی زد فولد 4 استفاده شده و مشخصات حافظه جدیدی بهره‌مند باشد.

گلکسی اس 23 اولترا با اندروید 13 از راه می‌رسد و احتمالا نسبت به نسل قبلی‌اش از سرعت شارژ بالاتری نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود اوایل سال آینده میلادی از سری گلکسی S23 رونمایی شود، بنابراین باید در هفته‌های آینده منتظر انتشار گزارش‌های بیشتری برای اعضای این خانواده باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی