ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تغییرات لاک اسکرین، نمایشگر همیشه روشن و نوار وضعیت آیفون 14 پرو فاش شد

یک منبع آگاه اطلاعاتی را درباره لاک اسکرین آیفون 14 پرو منتشر کرده که تغییرات نمایشگر همیشه روشن و نوار وضعیت را هم شامل می‌شود.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

آیفون 14 پرو به لطف قابلیت نمایشگر همیشه روشن در بخش لاک اسکرین، ویژگی‌های منحصر به فردی خواهد داشت و تغییرات مهمی را در زمینه نوار وضعیت بالای صفحه نمایش اعمال می‌کند. به‌علاوه، گفته شده که با توجه به فضای بیشتر در مدل‌های پرو، آیکون کلاسیک باتری به گوشی‌های جدید کوپرتینویی‌ها برمی‌گردد.

منبع آگاهی که چند روز پیش مدعی شد دوربین سلفی و سنسورهای آیفون 14 پرو در یک حفره پیوسته کپسولی قرار می‌گیرند، حالا اطلاعاتی را درباره لاک اسکرین به اشتراک گذاشته است. او می‌گوید این بخش در تعامل مستقیم با نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو خواهد بود و با نوتیفیکشن‌ها، افکت عمق و رنگ‌های والپیپرها یکپارچه‌تر می‌شود.

صفحه همیشه روشن آیفون 14 پرو

به گفته این منبع آگاه، پس‌زمینه والپیپرهای لاک اسکرین که از افکت عمق استفاده می‌کنند در صورت رفتن به حالت نمایشگر همیشه روشن حذف و به طور کامل تاریک می‌شود. نور بخش‌های پیش‌زمینه هم کاهش پیدا می‌کند. ویجت‌ها روی نمایشگر همیشه روشن دیده خواهند شد اما در بازه‌های زمانی متفاوت ظاهرا و ناپدید می‌شوند.

محتواهای نمایشگر همیشه روشن و لاک اسکرین به‌صورت مشترک پیکربندی می‌شوند و قابل جداسازی نیستند. پس والپیپر، رنگ، فونت و ویجت‌های یکسانی دارند. البته ویژگی‌های بصری اصلی در نمایشگر همیشه روشن به‌صورت مستقل قابل شخصی‌سازی هستند.

نوتیفیکیشن‌ها در نمایشگر همیشه روشن به شکل تک به تک از پایین صفحه ظاهر می‌شوند و تا 10 ثانیه قابل مشاهده هستند. وقتی صفحه را روشن کنید، می‌توانید انیمیشن آن‌ها را ببینید. به‌علاوه، ممکن است قابلیت نمایش تعداد نوتیفیکیشن‌ها در پایین نمایشگر همیشه روشن هم وجود داشته باشد.

آیکن کلاسیک باتری به آیفون 14 پرو برمی‌گردد

باتری در نوار وضعیت آیفون 14 پرو

نوار وضعیت بالای صفحه در آیفون 14 پرو هم به لطف فضای بیشتری که در دسترس قرار گرفته تغییر می‌کند. علامت آنتن به سمت چپ می‌رود و وضعیت کامل باتری در لاک اسکرین و بخش نوتیفیکیشن‌ها در سمت راست به نمایش در می‌آید.

در گزارش دوم گفته شده که اپل می‌خواهد آیکن کلاسیک باتری را به نوار وضعیت آیفون 14 پرو و پرو مکس برگرداند تا علامت خود باتری از میزان درصد آن جدا باشد. این شرکت در بتای iOS 16 درصد شارژ باتری را برگردانده، اما این نوشته روی خود باتری قرار گرفته است.

البته تصویری که فعلا منتشر شده، فقط لاک اسکرین را نشان می‌دهد و مشخص نیست که آیکن کلاسیک ساعت در داخل سیستم هم نمایش می‌یابد یا نه. چون در داخل سیستم باید زمان هم در نوار وضعیت حضور داشته باشد و فضای کمتری در دسترس خواهد بود. مراسم Far Out اپل چهارشنبه شب برگزار می‌شود. انتظارات ما از این مراسم را این‌جا بخوانید.


این محتوا با حمایت اینترنت نامحدود زی‌تل تولید شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی