ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فانتوم منصوری
خودرو

رولزرویس فانتوم منصوری معرفی شد؛ فراتر از یک لیموزین لوکس

فانتوم یکی از لوکس‌ترین خودروها در بازار و پرچمدار محصولات سواری این برند نامدار است که حالا به دست منصوری مورد ارتقا واقع شده است.

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

رولز رویس فانتوم ۸ یکی از راحت‌ترین و لوکس‌ترین خودروها در بازار و نقطه اوج این برند و نماد لوکس بودن است. در واقع هر کسی که توان خرید و نگهداری یکی از آن‌ها را داشته باشد، ثروتمند است و احتمالاً بیش از یک راننده دارد. یک نمونه مجهز به تمام امکانات هزینه زیادی روی دست خریدار می‌گذارد، چون گزینه‌های شخصی‌سازی بی‌شماری همچون فانتوم منصوری برای آن در دسترس هستند.

بنابراین با توجه به همه آپشن‌هایی که می‌توان به لطف رولزرویس روی نسل هشتم فانتوم سفارش داد، شاید فکر کنید که بازار تیونینگ مناسبی برای این مدل وجود ندارد. اما اشتباه می‌کنید چون تاکنون چندین تیونر از جمله والد اینترنشنال و منصوری این مدل خاص را تیونینگ کرده‌اند.

فانتوم منصوری

شاید از نظر عده زیادی فانتوم منصوری تفاوت چندانی با نسخه اصلی نداشته باشد. اما این خودرو برای افراد حرفه‌ای شبیه یک کپی چینی گران‌قیمت به نظر می‌رسد. تغییرات مهم این مدل شامل روکش دو رنگ، حجم زیادی از تزئینات کرومی براق، چرخ‌های آلیاژی چندپره و چند قطعه در جلو، طرفین و عقب هستند. منصوری سیستم تعلیق را هم تغییر داده است و این فانتوم منصوری اکنون ارتفاع کمتری از زمین دارد.

فانتوم منصوری چندرنگ!

نسخه‌های رنگارنگی که در تصاویر مشاهده می‌کنید، بخشی از بوشکان ادیشن هستند که حتی دریک خواننده آمریکایی هم یکی از آن‌ها را دارد. این مدل که با نام «خودروی سلطنتی» شناخته می‌شود، با چند روکش دورنگ مختلف قابل سفارش است. نمای بیرونی آن کمی تغییر کرده و در داخل کابین نیز تغییرات خاصی به چشم می‌خورد که آن را لوکس‌تر می‌کنند.

فقط در یکی از تصاویر کابین این مدل با چرم برنزه و دوخت لوزی و تزئینات مشکی قابل مشاهده است. تزئینات اختصاصی بیشتری به فرمان، داشبورد و کنسول مرکزی اضافه شده است و لوگوی این تیونر روی پدال‌ها و رکاب‌های فانتوم منصوری حک شده است که می‌توان آن را در تکیه‌گاه سر صندلی‌های جلو و عقب و روی داشبورد در مقابل سرنشین نیز مشاهده کرد.

اگرچه در اکثر پروژه‌های منصوری شاهد افزایش قدرت موتور نیستیم، اما این موضوع در اینجا صدق نمی‌کند، چون نسخه فانتوم بوشکان ادیشن توان ۶۰۱ اسب بخار و گشتاور ۹۵۰ نیوتن متر دارد. این در حالی است که پیشرانه ۶.۷۵ لیتری V12 توئین توربو نسخه اصلی توان ۵۶۳ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی