ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه‌گشایی تازه از پیکسل 7 پرو
تکنولوژی

انتشار ویدیوی جعبه‌گشایی گوگل پیکسل 7 پرو پیش از عرضه رسمی

این گوشی پیکسل 7 پرو بر خلاف موارد قبلی یک نمونه اولیه نیست و نسخه‌ای رسمی محسوب می‌شود که زمان عرضه شاهد آن خواهیم بود.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

همانطور که احتمالا در جریان هستید گوگل مانند اپل در حفظ اسرار محصولات جدید خود تبحر ندارد و شاید به همین خاطر باشد که این غول دنیای فناوری محصولات جدید خود مانند سری پیکسل 7 را از چند ماه قبل عرضه، در معرض دید عموم قرار داد و حالا هم ویدیوی جعبه‌گشایی پیکسل 7 پرو افشا شده است.

این ویدیوی مختصر توسط Gadgetfull BD، یک خرده‌فروش بنگلادشی در فیسبوک منتشر شده و به نظر می‌رسد این محصول، پیکسل 7 پرو مشکی رنگ است. ویدیوی مذکور علیرغم کوتاه بودن تا حدی نمایی از خود گوشی را در اختیارمان قرار می‌دهد و می‌توانیم نگاهی به محتویات جعبه آن هم داشته باشیم.

ظاهرا مدلی که در ویدیو دیده می‌شود، همان مدل مشکی رنگی است که در اخبار غیر رسمی پیشین هم مشاهده شده بود، هرچند به جای نمادی که مشخص می‌کرد گوشی مذکور یک نمونه اولیه است، این‌بار شاهد لوگوی گوگل در پنل پشتی هستیم.

محتویات جعبه پیکسل 7 پرو

 متاسفانه در این ویدیو مقایسه‌ای صورت نمی‌گیرد تا ابعاد پیکسل 7 پرو را در کنار یک گوشی دیگر ببینیم، هرچند در همان نگاه اول این نظریه تایید می‌شود که گوگل مقداری از طراحی لبه‌های منحنی موجود در نمایشگر پیکسل 6 پرو عقب‌نشینی کرده است.

در خصوص جعبه و بسته‌بندی این محصول هم می‌توان گفت که تا حد زیادی به نسل کنونی شباهت دارد. این بسته‌بندی که اساسا بدون تغییر است، مواردی مانند مبدل Quick Switch و کابل USB-C به USB-C را شامل می‌شود، اما خبری از آداپتور نیست.

جعبه‌گشایی تازه از پیکسل 7 پرو
جعبه‌گشایی تازه از پیکسل 7 پرو

لازم به ذکر است در حال حاضر حدود یک ماه دیگر تا معرفی رسمی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو باقی مانده چرا که گوگل اغلب طی ماه اکتبر سخت‌افزارهای جدید خود را معرفی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود در کنار این دو گوشی، شاهد عرضه نخستین ساعت هوشمند گوگل یعنی پیکسل واچ هم باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی