ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی گوشی اقتصادی جدید ردمی A1
تکنولوژی

گوشی ردمی A1 به‌زودی معرفی می‌شود؛ انتشار رندرها و مشخصات

هنوز اطلاعاتی از قیمت یا تاریخ عرضه ردمی A1 در دست نیست.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

از قرار معلوم شیائومی یک گوشی هوشمند اقتصادی در راه دارد که نامش ردمی A1 است، هرچند این مدل نباید با می A1 (می 5x) اشتباه گرفته شود زیرا ارتباطی با آن ندارد. حالا مشخصات و رندرهای این گوشی هوشمند هم به صورت رسمی و هم غیررسمی منتشر شده‌اند.

پیش از هر چیزی صفحه رسمی و رندرهای شیائومی چند رنگ لطیف و ملایم را برای این محصول به نمایش گذاشته‌اند و همچنین بافت شبیه چرم پنل پشتی این دستگاه خبر می‌دهند.

این صفحه در ادامه به یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره دارد، اما برای سر در آوردن از باقی مشخصات ردمی A1 باید به سراغ اخبار غیر رسمی برویم.

مشخصات احتمالی ردمی A1 شیائومی

معرفی گوشی اقتصادی جدید ردمی A1

شنیده‌های غیر رسمی حاکی از آن هستند که ردمی A1 دارای نمایشگری 6.52 اینچی خواهد بود. این پنل وضوحی برابر با 1600 در 720 پیکسل دارد و نسبت تصویر آن نیز 20:9 خواهد بود.

در بخش سخت‌افزار نیز به نظر می رسد که این مدل جدید ردمی مجهز به تراشه هلیو A22 مدیاتک باشد و این پردازنده با رم LPDDR4X و فضای ذخیره‌سازی eMMC 5.1 همراهی خواهد شد.

علاوه بر این موارد، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت آن از شارژ 10 واتی پشتیبانی خواهد کرد. از میان دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به مواردی نظیر پشتیبانی از 2 سیمکارت، درگاه کارت حافظه microSD، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و رادیو FM اشاره کرد.

همچنین ابعاد گوشی نیز 164.9 در 76.75 در 9.09 میلی‌متر ذکر شده و وزن آن نیز معادل 192 گرم خواهد بود. سایر قابلیت‌های این مدل عبارتند از بلوتوث 5.0، وای‌فای 2.4 گیگاهرتزی و اندروید 12.

معرفی گوشی اقتصادی جدید ردمی A1

ردمی A1 در بخش دوربین دارای یک حسگر 8 مگاپیکسلی اصلی است و این لنز توسط یک دوربین دیگر که احتمالا جهت تشخیص عمق کاربرد دارد، همراهی می‌شود. دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسلی عنوان شده است.

در پایان باید گفت که هنوز اطلاعاتی از قیمت‌گذاری این محصول در دست نیست اما با استناد به شیائومی می‌دانیم که ردمی A1 نخستین نمونه از گوشی‌های جدیدی است که در هند تولید می‌شوند و عرضه جهانی هم خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی